اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

خلیلی عراقی:

پالایشگاه‌ها استاندارد تولید بعضی فرآورده‌ها را رعایت نمیکنند

خبرگزاری فارس: عضو قدیمی اتاق بازرگانی ایران گفت: پالایشگاه‌های کشور به خصوص پالایشگاه آبادان استانداردهایی لازم برای تولید بعضی فرآورده‌ها را رعایت نمی‌کنند و در 10 الی 15 سال اخیر این مسئله بزرگ‌ترین لطمه را به توزیع‌کنندگان گاز مایع در کشور زده است.

پالایشگاه‌ها استاندارد تولید بعضی فرآورده‌ها را رعایت نمیکنند
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس؛ محسن خلیلی عراقی در نشست مشترک وزیر نفت با هیئت رئیسه اتاق ایران در حالی که به زحمت سخن می‌گفت، از بخش کوتاهی از زمان دیگر سخنرانان استفاده کرد و در سخنان کوتاهی اظهار داشت: 6 دهه قبل با 5 سال کار بدون حقوق در ملی شدن صنعت نفت استفاده از گاز را در کشور شروع کردیم و از این موضوع راضی هستیم چرا که اگر از گاز استفاده نمی‌کردیم امروز نفتی هم برای صادر کردن نداشتیم.
وی افزود: پالایشگاه‌های کشور به خصوص پالایشگاه آبادان استانداردهایی لازم برای تولید بعضی فرآورده‌ها را رعایت نمی‌کنند و در ده الی 15 سال اخیر این مسئله بزرگ‌ترین لطمه را به توزیع‌کنندگان گاز مایع در کشور زده است.
عضو قدیمی اتاق ایران با بیان اینکه در سی‌ان‌جی دو میلیارد دلار در سال به کشور سود می‌رسانیم، گفت: بعضاً گفته می‌شود بنزین را قرار است جایگزین گاز طبیعی کنیم که به نظر من چنین کاری ضربه جدی به اقتصاد کشور وارد می‌کند.
خلیلی تصریح کرد: بسیاری از ما فعالان این صنعت در دهه اخیر در این خصوص ورشکست شده‌ایم و اجازه دهید کارشناسان ما با کارشناسان وزارت نفت در این خصوص برای روشن شدن مسئله گفت‌وگو کنند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول