اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت جام در مجلس:

شهدا الگویی برای جوانان امروز و فردا هستد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تربت‌جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگو کردن یاد و خاطره شهدا توسط رزمندگان این حماسه‌ میتواند الگویی برای جوانان امروز و نسل فردا باشد.

شهدا الگویی برای جوانان امروز و فردا هستد
غلامرضا اسدالهی امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، دفاع مقدس را یکی از پر افتخارترین دوره‌های زمانی انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید برای جوانان نسل‌های آینده فرهنگ‌سازی و مشخص شود.
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس ویژگی بارز رزمندگان دفاع مقدس را ولایت‌پذیری آنان دانست و با تأکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهر از مردم خواست تا در حفظ این ارزش‌ها کوشا باشند و به نسل‌های بعدی منتقل کنند.
نماینده مردم تربت جام و تایباد درباره نقش دفاع مقدس در بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه و دستاوردهای آن در انقلاب اسلامی افزود: نقش حماسه دفاع مقدس در بیداری اسلامی را باید در انقلاب‌هایی که در کشور‌های اسلامی رخ داده تبیین کرد.
اسدالهی در ادامه مطلب و با اشاره به دستاوردهای مهم این حماسه خاطرنشان کرد: دفاع و استقلال از دستاوردهای این حماسه در انقلاب اسلامی است.
دبیر کمیسیون اصل 90 گفت: پایبندی به اصول انقلاب و ایستادگی‌هایی که بر این اصول استوار بوده امری مهم و ضروری است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول