اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با فارس:

مردم سهم خود را بپردازند افتتاح مسکن مهر به موقع خواهد بود

خبرگزاری فارس:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار بود تا شهریور ماه جاری 200 هزار مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر افتتاح شود که تاکنون 154 هزار مسکن افتتاح و 40 هزار مسکن آماده بهره برداری است.

مردم سهم خود را بپردازند افتتاح مسکن مهر به موقع خواهد بود
احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: قرار نبود که تا شهریور ماه جاری 500 هزار مسکن مهر افتتاح شود بلکه برنامه‌ریزی شده بود تا پایان شهریور ماه جاری200 هزار مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر به بهره برداری برسد که تاکنون 154 هزار مسکن افتتاح و 40 هزار مسکن آماده بهره برداری است.

مردم سهم خود را بدهند افتتاح ها به موقع خواهد بود

وی با اشاره به اینکه روند کار نشان می‌دهد اگر تا حدودی تلاش شود و اتفاق خاصی نیز رخ ندهد پروه مسکن مهر به موقع افتتاح می شود،افزود: بانک‌ها در حال حاضر در پرداخت تسهیلات مشکلی ندارند و اگر متقاضیان مسکن مهر نیز به موقع سهم خود را پرداخت کنند پروژه‌های مسکن مهر به موقع به مرحله اتمام می‌رسد.
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سهم شهرهای بالای 25 هزار نفر در پروژه مسکن مهر یک میلیون واحد مسکونی است،پارسال قرار بود که بتوانیم 200 هزار واحد مسکونی افتتاح کنیم تا شهریور ماه 154 هزار واحد مسکونی افتتاح شده و 40 هزار واحد مسکونی نیز آماده افتتاح است و منتظر هستیم تا مسوولان رده بالای کشور برای افتتاح آن اقدام کنند.
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این 40 هزار واحد مسکونی در شهرهای اصهفان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، همدان و ایلام است، البته متعاقب آن تا پایان مهر هم مجددا پروژه‌هایی در سایر استانها داریم که آنها را افتتاح کنند.
مهرآبادی گفت:برنامه‌های کل سال در تمام استانها را به وزیر مسکن دادیم و امید است تا این یک میلیون واحد مسکونی مورد برنامه تا پایان سال به اتمام برسد.
وی افزود: کل برنامه مسکن مهر منهای بافت فرسوده که 150 هزار واحد مسکونی است یک میلیون و 150 هزار واحد مسکونی است که از این یک میلیون و 150 هزار واحد یک میلیون واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر و سهم سازمان ملی زمین و مسکن است، 373 هزار واحد مسکونی سهم شهرهای جدید است و مابقی هم سهم شهرهای زیر 25 هزار نفر است.
وی خاطر نشان کرد:روند ساخت یک میلیون واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر خوب است و اگر روند اینگونه ادامه پیدا کند می‌توانیم به هدف برنامه‌ریزی شده خود برسیم.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول