اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور از استانداری خراسان رضوی تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی رئیس جمهور از استانداری خراسان رضوی درباره اجرای موفق سامانه کارکنان نظام اداری کشور تقدیر کرد.

معاون رئیس‌جمهور از استانداری خراسان رضوی تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، لطف‌الله فروزنده در نامه‌ای به صلاحی از عملکرد موفق استانداری خراسان رضوی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در اجرای موثر سامانه کارکنان نظام اداری کشور تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین از همکاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل و همکاران دفتر منابع انسانی و تحول اداری و حراست استانداری در این زمینه تشکر کرد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی رییس جمهور در این نامه آورده است: امید است با تحقق اهداف سامانه مذکور، گام مهمی در جهت تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و اهداف چهارگانه دولت شامل عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور، برداشته شود.
فروزنده خواستار تشویق تمامی دستگاه ها و واحدهای اجرایی استان که با سرعت و دقت در انجام این کار موثر بوده‌اند، شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول