اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کلینیک اسکات اندویت آمریکا:

متخصصان ایرانی در جراحی قلب حرفه‌ای عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کلینیک تخصصی اسکات اندویت آمریکا گفت: پزشکان ایرانی در زمینه قلب و عروق بسیار حرفه‌ای و پویا عمل می‌کنند.

متخصصان ایرانی در جراحی قلب حرفه‌ای عمل می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، پروفسور کنتون جیمز زهر اظهار داشت: این تخصص‌گرایی بالا عاملی برای استفاده از پزشکان و متخصصان قلب و عروق ایرانی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مختلف دنیا شده است.
وی به برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی در بیمارستان رضوی مشهد اشاره کرد و افزود: این کنگره از ابعاد مختلف علمی قابل پیگیری است.
این پروفسور جراحی قلب در آمریکا با تعریف از نشست فوق حرفه‌ای پرفیوژن در بیمارستان رضوی اعلام کرد: اجلاس بین‌المللی یورو ایجنت بریج  نیز، سمینار بسیار حرفه‌ای و تخصصی در بعد جهانی بود.
وی کنگره قلب و عروق رضوی را تجربه‌ای بسیار خوب برای متخصصان این رشته دانست و یادآور شد: سخنرانی‌های بسیار جامع و خوبی برای این منظور توسط مسئولان این کنگره در نظر گرفته شده بود.
مدیر کلینیک تخصصی اسکات اندویت آمریکا به ارائه مقاله خود در این کنگره به شکل سخنرانی اشاره کرد و ادامه داد: ترمیم پس از جراحی قلب و عروق و مباحث موردنظر جزء این مقاله بود.
پروفسور کنتون جیمز زهر جراح قلب و عروق بزرگسالان در کلینیک تخصصی اسکات اندویت و همچنین استاد کالج مرکزی دانش سلامت ایالت تگزاس آمریکا است که مقاله‌ای در رابطه با ترمیم پس از جراحی قلب به کنگره قلب و عروق رضوی ارائه کرده بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول