اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

بحران اقتصادی آمریکا اوباما را مجبور به افزایش مالیات کرد

خبرگزاری فارس:یک روزنامه آمریکایی طی گزارشی از تصمیم رئیس‌جمهور این کشور برای افزایش مالیات ثروتمندان در پی تشدید بحران اقتصادی و افزایش کسری بودجه در آمریکا خبر داد.

بحران اقتصادی آمریکا اوباما را مجبور به افزایش مالیات کرد
به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز"، "باراک اوباما" فردا پیشنهاد افزایش مالیات میلیونرها و ثروتمندان آمریکا را مطرح خواهد کرد.

در طرح پیشنهادی اوباما که قرار است فردا معرفی و سپس به کنگره آمریکا ارائه شود، میزان مالیات پرداختی میلیونرها و ثروتمندان آمریکا به اندازه میزان مالیات پرداختی مالیات‌دهندگان قشر متوسط پیش‌بینی شده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از مسئولان دولتی آمریکا اعلام کرد، اوباما روز دوشنبه در جریان سخنرانی در کاخ سفید طرحی را در این خصوص معرفی و ارائه خواهد کرد.
به نظر می‌رسد که اقدام اوباما در جهت افزایش مالیات ثروتمندان گامی در راستای کاهش کسری بودجه آمریکا باشد.

انتظار می‌رود که مسئله کسری بودجه فدرال آمریکا در انتخابات سال 2012 یک موضوع عمده مبارزات باشد. از سویی دیگر پیش‌بینی می‌شود که کسری بودجه آمریکا در سال جاری به یک و نیم تریلیون دلار برسد و هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان گفته‌اند که کاهش آن باید در اولویت باشد.

طرح پیشنهادی اوباما احتمالا موجب خواهد شد وی شانس کمتری برای پیروزی در انتخابات آتی داشته باشد و با توجه به این موضوع می‌توان گفت که طرح این پیشنهاد از سوی اوباما درفاصله اندک باقیمانده تا زمان انتخابات ریاست جمهوری 2012 به دلیل شدت بحران اقتصادی جاری در آمریکا است؛ بحرانی که سبب شده اوباما حتی شانس پیروزی خود در انتخابات را نیز در تیررس آن قرار دهد.

انتهای پیام/ر.ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول