اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تلاش مذبوحانه ضدانقلاب مرزهای کردستان را تهدید نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به توانمندی و اشرافیت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و به ویژه سپاه پاسداران، گفت: تحرکات مذبوحانه اندک و اقدامات تروریستی کور آنان مرزهای ما را تهدید نمی‌کند.

تلاش مذبوحانه ضدانقلاب مرزهای کردستان را تهدید نمی‌کند
سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج امنیت کنونی کردستان را پایدار و مردمی خواند و اظهار داشت: به یقین باید گفت که مردم این استان در برقراری و حفظ این امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مشارکت مردم با نیروهای نظامی و امنیتی به گونه‌ای است که در برخورد با اشرار و عوامل ضدانقلاب در مرزهای استان و همچنین داخل نیروهای امنیتی را یاری می‌دهند.
سردار رجبی عنوان کرد: مردم می‌دانند که امنیت بسترساز فعالیت و آرامش آنهاست و نیز آن را یک مقوله اساسی در زمینه تامین معیشت خویش می‌دانند.
وی عنوان کرد: علی‌رغم اراده‌های پلید و بد در کشور عراق و همچنین وجود عوامل و مزدوران آنان در جدار مرزها، امنیت استان پایدار و قابل قبول است و این اراده‌های پلید خدشه‌ای به این امنیت وارد نمی‌کند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس تاکید کرد: نیروهای نظامی و امنیتی استان بر اوضاع منطقه کاملا مسلط هستند و با وجود مرزی بودن و ویژگی‌های جغرافیای انسانی و طبیعی و همچنین وجود مسائل مرزی و تبعات مربوط به آن، کردستان از استان‌های امن کشور است.
سردار رجبی مزدوران و عوامل گروهک‌های ضدانقلاب تلاش‌های مذبوحانه‌ای در مرزهای ما دارند که این نه تنها کاری را از پیش نمی‌برد بلکه زمینه‌ای برای رسوایی بیشتر آنها و برخوردهای بیشتر مردم با آنان است.
به گفته وی، تامین امنیت و آسایش مردم وظیفه ذاتی و اساسی سپاه و نیروهای نظامی و امنیتی است و سپاه پاسداران برای تحقق این مهم برنامه‌های خاصی را تدوین و اجرایی می‌کند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: سپاه طبق سلسله مراتب و وظیفه‌ای که برای آن تعیین شده است، آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.
سردار رجبی در پایان گفت: هماهنگی و ارتباط ویژه‌ای بین مسئولان استان و به ویژه در بخش نظامی وجود دارد و همین مسئله موجب موفقیت آنان در برقراری و حفظ امنیت و همچنین برخوردهای موفقیت‌آمیز با عوامل ضدانقلاب در منطقه است.
انتهای پیام/20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول