اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

500 هزار نوآموز در جشن غنچه‌ها شرکت میکنند

حضور یک میلیون و 200 هزار کلاس اولی در جشن شکوفه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از حضور یک هزار و 200 کلاس اولی در جشن شکوفه‌ها در روز چهارشنبه سی‌ام شهریور ماه خبر داد.

حضور یک میلیون و 200 هزار کلاس اولی در جشن شکوفه‌ها
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، فاطمه قربان معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر آماده شدن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برای حضور در مدارس اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن شکوفه‌ها، آماده‌سازی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، آشنایی آنان با فضای مدرسه و گذراندن ساعاتی در کنار معلم و حضور در کلاس درس است.

این مقام مسئول در معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در این روز همچنین بیش از 500 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در مراسمی با عنوان «جشن غنچه‌ها» شرکت می‌کنند.

وی دلیل برپایی اینگونه جشن‌ها در آغاز سال تحصیلی را آرامش خاطر نوآموزان بیان کرد و ادامه داد: جشن غنچه‌ها ‌و شکوفه‌ها در روز 30 شهریور با حضور بیش از دو میلیون نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز پایه اول ابتدایی برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط ‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، قربان به مدیران و معلمان توصیه کرد با اجرای برنامه‌های شاد و اثرگذار به استقبال نوگلان و دانش‌آموزان عرصه تعلیم و تربیت بروند.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول