اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورود قهرمان کشتی فرنگی جهان به مازندران؛

باباجان‌زاده: شهدا بزرگ‌ترین قهرمانان جهان هستند

خبرگزاری فارس: قهرمان کشتی جهان گفت: بزرگ‌ترین قهرمانان جهان کسانی هستند که برای دفاع از وطن و میهن اسلامی به شهادت رسیدند.

باباجان‌زاده: شهدا بزرگ‌ترین قهرمانان جهان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، بعدازظهر امروز با استقبال گرم مردم و مسئولان، بشیر باباجان زاده قهرمان کشتی جهان با کسب نخستین سهمیه المپیک 2012 وارد بابل شد.
رئیس تربیت بدنی بابل در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2011 ترکیه، بشیر باباجان زاده با درخشش فراوان سبب شد تا کشور ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام سوم جهان را کسب کند.
اسدالله سقا افزود: بشیر باباجان زاده قهرمان سوم جهان در رشته کشتی فرنگی جهان موفق شد همچنین برای نخستین باردر مازندران سهمیه المپیک 2012 کشور لندن را کسب کند.
وی با اشاره به اینکه امروز استان مازندران به عنوان مهد کشتی در بلندترین قله کشتی کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: با کسب سهمیه المپیک 2012 توسط بشیر باباجان زاده، ورزشکاران بابل و مازندران امیدوار خواهند شد قهرمانی در سطح ملی المپیک اولین و آخرین برای استان و کشور نیست.
قهرمان سوم کشتی جهان در کشتی فرنگی نیز اظهار داشت: بزرگ‌ترین قهرمانان جهان کسانی هستند که برای دفاع از وطن و میهن اسلامی به شهادت رسیدند.
بشیر باباجان‌زاده افزود: این افتخار ورزشی امروز نصیب خانواده‌های شهید سید محمود موسوی و مصطفی صفری تبار است که در راه دفاع از میهن در حادثه تروریستی پژاک به شهادت رسیدند و من این افتخار را مدیون این شهدا هستم.
وی بیان داشت: در مسابقات مختلف تنها با ذکر یا علی وارد میدان شدم و با اتکا به خداوند متعال بسیاری ازحریفان را شکست دادم.
باباجان زاده با تقدیر از مسئولان و مردم قدرشناس بابل از مسئولان ورزشی خواست ورزشکاران این شهرستان را بیشتر مورد حمایت قرار دهند.
قهرمان سوم جهان در کشتی فرنگی  با حضور بر مزار شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی پژاک با آرمان‌های بلند انقلاب  اسلامی تجدید میثاق کرد.
به گزارش فارس، بشیر باباجان زاده دارنده پنج مدال طلا در رده آسیایی و جهانی، دارنده مدال نقره و برنز جوانان جهان و نائب قهرمان جهان، عضو چهار دوره مسابقات جهانی و همچنین دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی جهان 2011 ترکیه و کسب سهمیه المپیک برای ورود به مسابقات 2012 لندن است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول