اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

دبیر کل مجلس وحدت پاکستان در اجلاس بیداری اسلامی:

سخنان رهبری ایران چارچوب کلی برای حرکت‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، با تمجید از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، سخنان ایشان را چارچوب و اصول کلی برای حرکت‌های منطقه دانست.

سخنان رهبری ایران چارچوب کلی برای حرکت‌های منطقه است
علامه "ناصر عباس جعفری" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محل برگزاری اجلاس بین المللی بیداری اسلامی، با تمجید از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در نخستین اجلاس بیداری اسلامی، اظهار داشت: سخنرانی ایشان اشاراتی کامل به جریان بیداری اسلامی داشت.
 
به گفته دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، رهبری در سخنان خود به مردمی و ضد آمریکایی بودن این حرکت‌ها تأکید کرده است.
 
جعفری افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود بجا و به موقع خطرها و آسیب‌های حرکت‌های جاری را برشمرد و به رهبران و مردم این جنبش‌ها هشدار داد که مراقب خطرات درونی (نفاق و دو دستگی) و بیرونی (تلاش دشمنان) این حرکت‌ها باشند.
 
این شخصیت پاکستانی خاطر نشان کرد: چنانچه به سخنان رهبری گوش فرا داده شود، این سخنان نتیجه بخش خواهد بود و آمریکا و حامیان غربی آن به طور قطع در تلاش‌های خود شکست خواهند خورد.
 
وی با اشاره به اوضاع داخلی پاکستان برگرفته از سخنان رهبری گفت: کار دشمن ایجاد تفرقه است، بنابراین مردم و جناح‌های مختلف پاکستان باید اختلافات درونی خود را مدیریت کنند و به دشمن فرصت ندهند.
 
جعفری با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبری تأکید کرد: مردم پاکستان لازم است زمینه‌های تفرقه را به وحدت تبدیل کنند تا قدرت آنان در مقابل تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن افزایش یابد.

انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول