اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در رقابت‌های کشوری؛

داوران زن فوتبال گیلان سوت می‌زنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: دو داور زن گیلانی در رقابت‌های دسته نخست فوتسال و دسته دوم فوتبال کشور سوت می‌زنند.

داوران زن فوتبال گیلان سوت می‌زنند
پوران واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از حضور دو داور زن در رقابت‌های کشوری خبر داد و اظهار داشت: صغری محمدی و مهسا احمدزاده دو داور گیلانی هستند که باید در رقابت‌های دسته نخست فوتسال و لیگ دسته دوم فوتبال به قضاوت بپردازند.
وی با بیان اینکه یک دوره کلاس ارتقای داوری درجه دو به درجه یک ویژه داوران بانوان گیلانی در رشت برگزار شد، ادامه داد: این کلاس ارتقای داوری بوده که با تدریس مسعود فلاح از مدرسان فدراسیون فوتبال کشور در سالن همایش مهمانسرای المپیک تربیت بدنی رشت برگزار شده است. 
نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان عنوان داشت: در پایان این کلاس از شرکت کنندگان، آزمون‌های تئوری و عملی گرفته شد و به قبول شدگان نیز مدرک داوری درجه یک فوتبال اعطا می‌شود.
وی با اشاره به ورزشکاران اعزامی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان ایران اذعان داشت: 33 بازیکن به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان دعوت شدند که در بین آنها یک گیلانی نیز جزو دعوت شدگان است.
به گفته واحدی، مقرب‌ زادحسینعلی از تیم داماش گیلان به این اردو دعوت شده است و زیر نظر کادرفنی به تمرین می‌پردازد.
وی، وجود بانوان مستعد فوتبال استان و داشتن سرمربی تیم‌ ملی و ملی‌پوشان در این رشته ورزشی را نشانه علاقه و استعداد بانوان گیلانی در فوتبال دانست.
این مسئول یادآور شد: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که زمین اختصاصی برای بانوان در فوتبال استان درنظر بگیرند تا بانوان گیلانی بتوانند به دور از مشکلات عدیده‌ای که برای تمرین دارند برای اعتلای ورزش کشور تلاش کنند.
وی یادآور شد: داشتن زمین مناسب برای بانوان می‌تواند گیلان را به مرکز تشکیل اردوهای مختلف ورزشی در رشته فوتبال تبدیل کند و موجب پیشرفت روزافزون فوتبال بانوان در دنیا شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول