اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی اسیر فضاسازی سیاسی نشوند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف استان نباید اسیر فضاسازی‌های اینچنینی شوند و باید در نهایت آرامش فضا را مدیریت و برنامه‌های اداره یا سازمان خود را پیش برند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی اسیر فضاسازی سیاسی نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی در جمع مدیران استانی با بیان اینکه بیش از سه ماه است که از نمایندگان استان اصفهان به همراه نمایندگان استان‌های همجوار برای برپایی نشست مشترک برای رسیدن به یک جمع بندی بر سر مسئله آب دعوت کرده‌ام، تصریح کرد: تاکنون نمایندگان استان‌های جهارمحال و خوزستان حاضر به همکاری نشده‌اند.
وی با اشاره به اینکه بعضی از نمایندگان استان تنها نقاط ضعف دولت را می‌بینند و همواره بنا بر انتقاد دارند، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های مختلف استان نباید اسیر فضاسازی‌های اینچنینی شوند و باید در نهایت آرامش فضا را مدیریت و برنامه‌های اداره یا سازمان خود را پیش برند.
استاندار اصفهان افزود: عده‌ای از نمایندگان مرتب از عدم توجه دولت به مقوله عفاف و حجاب و نداشتن حساسیت بر روی مباحث فرهنگی از سوی دولت ابراز گلایه می‌کنند، در حالی که به طور نمونه در استان اصفهان معاون سیاسی با برگزاری نمایشگاه‌های حجاب برتر یا غرفه‌های لباس‌های ایرانی و توزیع تراکت، بروشو و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی سعی در نهادینه کردن فرهنگی اسلامی ایرانی دارند.
وی با بیان اینکه در بحث مدیریت آب بیشترین فشارها بر مدیریت استان و دستگاه‌های مرتبط با آن بوده است، ادامه داد: تاکنون توانسته‌ایم با تلاش و به دور از جوسازی بعضی از نمایندگان مسئله آب را مدیریت کنیم.
 
*50 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت کشاورزان به حساب استان واریز شده است
ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه به تازگی مبلغ 50 میلیارد تومان از سوی رئیس جمهور برای پرداخت خسارت به کشاورزان به حساب استان واریز شده است، یادآور شد: در جلسه‌ای با حضور نمایندگان درباره چگونگی تخصیص این اعتبار مشورت کردیم که نمایندگان به یک جمع‌بندی مشخصی نرسیدند.
وی گفت: اظهارات مختلفی همچون پرداخت این مبلغ به کشاورزان منطقه شرق، یا منطقه غرب و نیز هزینه کردن در پروژه‌های آب‌رسانی از سوی نمایندگان مطرح شد.
استاندار اصفهان یادآور شد: در ابتدای سال 12 میلیارد تومان از اعتبارات نائین و خورو بیابانک را میان کشاورزان خسارت دیده منطقه شرق توزیع کردیم که باید این مبلغ را از 50 میلیارد تومان کسر و به اعتبارات نائین بازگردانیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برای بحران‌های موجود در استان ستاد بحران استانداری تاکنون هفت جلسه را برگزار کرده است، بیان داشت: جلسه آینده این ستاد نیز در مورد خشکسالی و تبعات آن و نیز ارائه راهکار برای این بحران است.
ذاکراصفهانی خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف استان گفت: در ارتباط با اقدامات انجام شده در دستگاه خود از طریق رسانه‌های گروهی به مردم اطلاع‌رسانی کنید تا مردم و نمایندگان در جریان فعالیت اداره و سازمان شما قرار گیرند.
وی همچنین از نشریات و خبرگزاری استان اصفهان خواست تا با ایجاد فضای نقد مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه مدیریت استان را در معرض نقد منصفانه قرار دهند تا در نهایت با اصلاح نواقص کارها با روند بهتری به پیش رود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول