اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از بیمارستان برازجان در نیمه نخست سال آینده؛

بیمارستان برازجان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از پیشرفت 60 درصدی بیمارستان جدیدالاحداث برازجان خبر داد.

بیمارستان برازجان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان اظهار داشت: دولت در زمینه تامین رفاه و امنیت و سلامت مردم کارهای بزرگی کرده و احداث چند بیمارستان مجهز و استاندارد در استان بوشهر نمونه این اقدامات است.
وی افزود: دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان، دارای یک بیمارستان با قدمت زیاد است و دولت نهم و دهم با اجرایی کردن عملیات احداث بیمارستان 160 تختخوابی در واقع گام مهمی در توسعه و پیشرفت در حوزه بهداشتی این شهرستان برداشته‌اند.
فرماندار دشتستان از اختصاص 14 میلیارد تومان به این بیمارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان دشتستان که در اواخر مرداد انجام شد،140میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت که این مبلغ به زودی جذب می‌شود. 
خسروی از پیشرفت 60 درصدی بیمارستان برازجان خبر داد و گفت: این پروژه هم‌اکنون60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم این بیمارستان نیمه نخست سال 91 به بهره‌برداری برسد. 
وی اضافه کرد: به لحاظ فنی و توسعه فضای بیمارستان سعی شده به شکلی برنامه‌ریزی شود که بخش عظیمی از مشکلات حوزه درمان شهرستان و حتی استان بوشهر حل شود. 
فرماندار دشتستان یادآور شد: با توجه به قابلیت‌های تخصصی و وجود نیروی انسانی مجرب و متخصص کافی در دشتستان، با ایجاد این فضای درمانی مناسب بار زیادی از دوش مرکز استان در این حوزه برداشته خواهد شد. 
خسروی افزود: اشتغالزایی تخصصی و غیر تخصصی نیز علاوه بر خدمات حوزه درمانی این مرکز قابل ملاحظه است و ارزش والایی دارد.
وی در ارتباط با مشخصات این پروژه اذعان داشت: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان با سه هکتار زمین و زیربنای کلی 16هزار و 500 مترمربع و ساختمان اصلی 15 هزار مترمربع در شش بلوک دو تا پنج طبقه از مصوبات مهم سفر اول رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان بوشهر است.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، اتاق‌های عمل جراحی، رختشورخانه، استریل، اتاق هواساز، آزمایشگاه‌ها، انبار استریل، رادیولوژی، رختکن، کلینیک، بخش زایمان، بستری زنان، نمازخانه، موتورخانه، فیزیوتراپی، ccu ،icu، اموراداری، اتاق‌های بستری، بخش کودکان، داروخانه، آمبولانس و سالن اجتماعات و سایر بخش‌های جنبی است.
خسروی خاطرنشان کرد: باید برای رشد و توسعه بهداشت و درمان در دشتستان از تمام توان و پتانسیل موجود به بهترین شکل بهره ببریم تا موفقیت را کسب کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول