اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

وفاداران به انقلاب و نظام همواره قربانی ترور میشدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیجار با بیان اینکه وفاداران به انقلاب و نظام اسلامی، همواره قربانی ترور می‌شدند، گفت: دشمنان افرادی را که روحیه جهاد و مبارزه و دفاع از عزت این ملت را داشتند، شناسایی و به شهادت می‌رساندند.

وفاداران به انقلاب و نظام همواره قربانی ترور میشدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج‏، حجت‌الاسلام علی مرادی امروز در یادواره بزرگداشت شهید ماموستا شیخ‌الاسلام و شهدای مظلوم ترور که در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهارداشت: همه ذخایر با ارزش موجود در ایران اسلامی قبل از انقلاب در اختیار مستکبران بود.
وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست چپاولگران از کشور موضع‌گیری‌های امام راحل  و تلاش و تکاپوی یاران ایشان برای دشمنان این مرزوبوم آشکار شد.
وی ادامه داد: دشمنان میهن اسلامیمان به این نتیجه رسیدند که انقلاب ایران  قصد به اهتزاز درآوردن پرچم عزت‌مداری، سربلندی، اقتدار و شرف در عرصه‌ی بین‌المللی را دارد، لذا درصدد جلوگیری از این هدف بزرگ شدند.
امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه گفت: با توجه به کسب شناخت کافی دشمن از اهداف انقلاب، آن‌ها تصمیم گرفتند به هر قیمتی که شده جلوی این خطر را گرفته و مانع تکامل و به ثمر رسیدن و استقرار انقلاب اسلامی ایران شوند.
حجت‌الاسلام مرادی اضافه کرد: از همان اوایل انقلاب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از هر اقدامی برای دست نیافتن انقلاب به آرمان‌هایش استفاده می‌کردند.
وی  اظهارداشت: آن‌هابه منافقان کوردل دستور می‌دانند برای قربانی گرفتن از نظام اسلامی دست به ترور زده و این مملکت را نابود کنند.
وی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف تروریست‌ها به شهادت رساندن افراد موثر و تاثیرگذار در ملت ایران بود که در همان اوایل انقلاب سراغ افرادی هم‌چون رهبر معظم انقلاب که امروز پرچم عزت‌مداری را بر دوش کشیده، رفتند که به فضل الهی موفق نشدند.
امام جمعه بیجار با بیان اینکه وفاداران به انقلاب و نظام اسلامی، همواره قربانی ترور می‌شدند، گفت:  دشمنان افرادی را که روحیه جهاد و مبارزه و دفاع از عزت و شرف این ملت را داشتند، شناسایی و به شهادت می‌رساندند.
حجت‌الاسلام مرادی ادامه داد: هم‌چنین آن‌ها اشخاص بی‌گناهی را که شاید هیچ نقشی به عنوان نیروی نظامی نداشتند، برای ایجاد ناامنی در کشور و خستگی مردم از وضعیت پیش آمده، ترور کردند.
وی به شهادت رساندن ماموستا شیخ‌الاسلام و دیگر شهدای ترور استان اشاره کرد و افزود: ماموستا شیخ‌الاسلام  به جرم اینکه او داعی وحدت بین امت اسلامی،سربازی فقیه برای نظام و رهبری و برای دفاع از حکومت اسلامی به شهادت رساندند.
وی عنوان کرد: دشمنان این مرزوبوم خیال می کنند با به شهادت رساندن شهیدی از تبار ایثار، جهاد و مبارزه بر علیه متسکبرین در ایران اسلامی، می توانند امت اسلامی را وادار به عقب نشینی کنند.
امام جمعه بیجار در ادامه تصریح کرد: ملت ایران پرورش‌یافته مکتب سیاسی امام(ره) هستند که ایشان فرمودند: بکشید ملت ما بیدارترمی‌شوند.
حجت‌الاسلام مرادی اضافه کرد: این کوردلان اگر می‌فهمیدند با شهادت شیخ الاسلام بیداری و اعلام وفاداری به نظام اسلامی ‌در این منطقه دلیر مردی و رشادت و شرف بیشتر به وجود می آید، هرگز اقدام به چنین کاری نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه شهدای که از ما می گیرند بر بیداری، انسجام و اتحاد ما می‌افزایند، خاطرنشان کرد: این روحیه شهادت طلبی که باعث سربلندی اسلام در عصر بعثت بود امروز هم ملت ایران با همین روحیه شهادت‌طلبی پیش می‌رود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول