اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

برگزاری دوره آموزشی محیط زیست برای کارشناسان کشورهای عضو اکو

خبرگزاری فارس: با توجه به اهمیت تبادل تجربیات بین المللی بین کارشناسان محیط زیست کشورهای عضو اکو، دانشگاه محیط زیست دانشگاه تهران دوره آموزشی را در زمینه مباحث زیست محیطی برای کارشناسان اکو برگزار کرد.

برگزاری دوره آموزشی محیط زیست برای کارشناسان کشورهای عضو اکو
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد هادی حیدرزاده رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به این که یکی از بخش های این دوره بازدید از اقدامات زیست محیطی کلانشهر تهران بوده است افزود: با توجه به توسعه فعالیت مدیریت شهری کلانشهر تهران و استقبال کارشناسان از بازدید پروژه‌های محیط زیستی هماهنگی های لازم جهت این بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد، امیدواریم در چارچوب همکاریهای اکو این اقدامات زیست محیطی شهرداری تهران به سایر کلانشهرهای عضو اکو تسری پیدا کند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط دبیرخانه اکو، به نظر می‌رسد ظرفیت لازم برای تبادل تجربیات و همکاریها بین کشورهای عضو اکو فراهم شده و شهرداری تهران آماده هرگونه همکاری و همراهی در زمینه برگزاری دوره‌های مدیریت شهری و محیط زیست است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه این گروه ضمن بازدید از مرکز دفن آراد کوه و اقداماتی که در زمینه مدیریت پسماند در شهر تهران انجام شده از پروژه‌های که شهرداری تهران در زمینه تبدیل زباله به انرژی در دست اقدام دارد بازدید به عمل می آورد گفت: این پروژه‌ها نمونه‌‌های موفقی در زمینه حوزه مدیریت پسماند است که می‌تواند مورد استفاده شهرهای کشورهای عضو اکو قرار بگیرد.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار خاطر نشان کرد: اقداماتی در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک صورت گرفته که ‌این اقدامات در این دوره و دوره های دیگر مورد بازبینی قرارخواهد گرفت.

حیدرزاده افزود: پیشنهاد جهت برگزاری جلسه شهرداران عضو کشورهای اکو موضوعی است که از طریق دبیر خانه اکو با هدف انعقاد معاهده زیست محیطی قابل بررسی است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول