اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس:

هیچ سندی مبنی بر دخالت مجلس و ‌قوه قضاییه در اختلاس بزرگ وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جریان انحرافی باید پاسخگویی اسناد منتشر شده اختلاس بزرگ باشد، گفت: ‌هیچ سندی مبنی بر دخالت مجلس و یا قوه قضاییه در اختلاس بزرگ وجود ندارد.

هیچ سندی مبنی بر دخالت مجلس و ‌قوه قضاییه در اختلاس بزرگ وجود ندارد
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر برخورد قوه قضائیه با کسانی‌که در مجلس و قوه قضائیه در اختلاس 3هزار میلیاردی دخیل هستند، اظهار داشت: اینکه دستگاه قضایی با هر فردی که در اختلاس3 هزار میلیاردی دخیل باشد، برخورد کند، وظیفه قوه قضاییه است.

وی افزود: اختلاس 3 هزار میلیاردی در قوه مجریه شکل گرفته است و به طور طبیعی قوه مجریه باید پاسخگویی این اختلاس باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه در صورت دخالت احتمالی نمایندگان مجلس در اختلاس3 هزار میلیاردی قوه قضاییه باید به مردم روشنگری کند، تاکید کرد: متهم کردن مجلس و قوه قضاییه بدون سند و مدرک شایسته نیست لذا لازم است مسئولان مربوط در اظهار نظرهای خود دقت داشته باشند.

نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: جریان انحرافی تلاش می‌کنند با متهم کردن مجلس و قوه قضاییه آدرس غلط به مردم بدهد و مانع رسیدگی قضایی به پرونده اختلاس بزرگ شود.

وی در پایان گفت که در شرایط کنونی هیچ سندی مبنی بر دخالت مجلس و یا قوه قضاییه در اختلاس بزرگ وجود ندارد و تنها جریان انحرافی است که باید پاسخگویی اسناد منتشر شده باشد.
انتهای پیام/ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول