اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

تجدید جلسه محاکمه؛

زنی تهدید خود برای قتل همسرش را عملی کرد

خبرگزاری فارس: زن جوان در تحقیقات گفت: در جریان درگیری با همسرم، تهدید کردم که او را میکشم او هم گفت اگر می‌توانی بزن، من هم او را با چاقو به قتل رساندم.

زنی تهدید خود برای قتل همسرش را عملی کرد
به گزارش خبرنگار حوادث فارس، صبح روز 20 بهمن سال گذشته مأموران کلانتری 182 شهرری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس، از کشف جسد مرد جوانی در خانه‌اش باخبر شدند.

مأموران پلیس با حضور در خانه این مرد به نام محامد، با جسد وی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود روبه‌رو شدند و همسر وی هم علت مرگ را خودزنی اعلام کرد.

در تحقیقات پلیس، همسر محامد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: محامد را با چاقو به قتل رسانده است.

وی به مأموران گفت: محامد از ابتدای زندگی تعادل روانی نداشت و مرتب مرا کتک می‌زد. شب حادثه هم باهم درگیر شدیم و این درگیری تا صبح ادامه داشت. به او گفتم اگر ادامه بدهی تو را با چاقو میزنم که او هم گفت اگر می‌توانی بزن. من هم با چاقو چند ضربه به او زدم که فوت کرد و بعد از آن به اورژانس خبر دادم.

با صدور قرار مجرمیت برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که قرار بود امروز رسیدگی شود اما به دلیل عدم حضور قاضی، جلسه محاکمه تجدید شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول