اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام میشود

بازدید رایگان خانواده‌های شهدا و جانبازان از موزه نظامی سعدآباد

خبرگزاری فارس: مسئول موزه نظامی سعدآباد گفت: از 31 شهریور تا 6 مهرماه بازدید از موزه نظامی برای خانواده‏های شهدا، جانبازان و آزادگان رایگان است.

بازدید رایگان خانواده‌های شهدا و جانبازان از موزه نظامی سعدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس، حسن شهدوست؛ مسئول موزه نظامی با گرامیداشت سی و یکمین سالروز هشت سال دفاع مقدس، ویژه برنامه‏های این موزه را در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز هشت سال دفاع و دلاوری مردان و زنان عرصه شهادت و ایثار، از 31 شهریور تا 6 مهرماه بازدید از موزه نظامی برای خانواده‏های شهدا،جانبازان و آزادگان رایگان است.

شهدوست افزود: همچنین نمایشگاهی شامل پوستر، پلاکارد و زندگینامه، رشادت‏ها و سرافرازی‏های شهدای هشت سال دفاع مقدس در سالن جنگ این موزه برگزار می‏شود.

پخش سرودهای انقلابی در ارتباط با ایام دفاع مقدس و پذیرایی از بازدیدکنندگان و ... از دیگر برنامه‏هایی است که در این ایام صورت می‏گیرد.

علاقمندان به شرکت در این ویژه برنامه‏ها می‏توانند 31 شهریور تا 6 مهرماه از ساعت 9 تا 16 به موزه نظامی به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه سابق) انتهای خیابان شهید طاهری مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول