اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گرمسار خبر داد:

بیشترین توقیف موتورسیکلت استان سمنان در گرمسار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اعلام کرد: شهرستان گرمسار دارای بیشترین تعداد توقیف موتورسیکلت در استان سمنان است.

بیشترین توقیف موتورسیکلت استان سمنان در گرمسار
داوود عابدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار افزود: در شهرهای گرمسار، آرادان و ایوانکی و روستاهای اطراف آنها به جرات می‏توان گفت که در هر خانه، دو تا سه دستگاه موتورسیکلت وجود دارد و مورد استفاده قرار می‏گیرد.
وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، تمام تمهیدات لازم به منظور برخورد با موتورسیکلت‏های متخلف را اندیشیده است.
عابدینی با بیان اینکه دو موضوع  بدحجابی و موادمخدر جامعه را تهدید می‏کند، عنوان کرد: این دو موضوع اجتماعی باید از راه فرهنگ‏سازی توسط نهادهای اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان حلقه آخر زمانی برخورد می‏کند که افراد آگاهی‏های لازم را در مورد عواقب کار خود کسب کرده باشند و فرهنگ‏سازی‏های موردنظر انجام شده باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از افزایش کشف سرقت در شهرستان گرمسار خبر داد و افزود: کشف سرقت در شهرستان گرمسار نسبت مدت مشابه سال گذشته، 68 درصد افزایش داشته و این به نوبه خود آماری نگران‏کننده است.
وی از وقوع بیش از 343 فقره سرقت در شهرستان گرمسار از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.
عابدینی اشاره‏ای هم به کشف 116هزار و784 لیتر سوخت قاچاق در خارج از شبکه توزیع در شهرستان گرمسار داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با بیا ن اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار در مبارزه با قاچاق سوخت در استان سمنان پیشرو است، از تمام نهادهای اجرایی خواست تا در این زمینه همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
وی در پایان از ضبط بیش از 300 قطعه تجهیزات  ماهواره‏ای در شهرستان گرمسار خبر داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول