اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان اصفهان:

رقابت‌های لیگ گلف به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: به دلیل وجود مشکلاتی در بازیکنان گلف رقابت‌های لیگ این هفته به آینده موکول شد.

رقابت‌های لیگ گلف به تعویق افتاد
محسن شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: زمان رقابت‌های لیگ گلف را که قرار بود این هفته برگزار شود، فدراسیون گلف به زودی اعلام می‌کند.
وی با بیان اینکه به دلیل پاره‌ای از مشکلات در فدراسیون و همچنین بازیکنان زمان برگزاری دقیق لیگ در حال حاضر معلوم نیست، تصریح کرد: رئیس فعلی فدراسیون گلف که مدت یک سال است این سمت را در اختیار دارد و در گذشته نیز سرپرست این فدراسیون را بر عهده داشته، برنامه‌هایی را برای پیشرفت گلف در نظر داشته و به مرور زمان در حال اجرای این برنامه‌ها هستند.
رئیس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به اینکه سرپرست یک فدراسیون با اینکه از نظر اجرایی تفاوتی با سمت ریاست ندارد، تاکید کرد: با این همواره امکان جابه‌جایی سرپرست تیم وجود دارد ولی رئیس با اطمینان خاطر بهتری اهداف خود را دنبال می‌کند.
وی در مورد برنامه‌های آموزشی هیئت گلف استان اصفهان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های آموزش این هیئت با تعاملاتی که با سازمان آموزش و پرورش انجام شده از طرق مدارس انجام می‌شود.
شیرانی ادامه داد: با توجه به اینکه پایه ورزش گلف در مدارس است، هیئت گلف استان اصفهان طرح استعدادیابی خود را از طریق دانش‌آموزان انجام می‌دهد.
وی گفت: اداره کل تربیت‌بدنی استان اصفهان در مورد هزینه‌ها‌ی طرح استعدادیابی، قول‌های مساعدی را داده است که انتظار داریم در آینده انجام شود.
رئیس هیئت گلف استان اصفهان افزود: تا پایان سال جاری این هیئت کلاس‌های مربیگری و داوری را برگزار نمی‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول