اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاکید استاندار قم؛

فاز دوم پروژه منوریل قم کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر ضرورت برگزاری مناقصه فاز دوم منوریل از حرم تا پردیسان تا دو ماه آینده تاکید کرد.

فاز دوم پروژه منوریل قم کلید می‌خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه شورای سازمان قطار شهری که با حضور اعضای شورای شهر قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه عبور منوریل از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) نباید هیچ‌گونه خدشه‌ای به حریم قدسی این مکان مقدس وارد کند، اظهار کرد: سازگاری معماری سازه منوریل با حرم مطهر و عدم جلوگیری از گسترش حرم مطهر از سمت غرب باید در طراحی سازه منوریل در مقابل این مکان مقدس مورد نظر قرار گیرد.
استاندار قم ‌خواستار فعالیت ویژه مسئولان پروژه منوریل برای طراحی سازه‌ای متناسب با معماری اجزای حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد و با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه منوریل طبق زمانبندی اولیه تصریح کرد: تصمیم‌گیری برای نحوه عبور منوریل از مقابل حرم مطهر هرگز نباید وضعیت پیشرفت آن از پارکسوار شمالی به سمت حرم را با کندی روبه‌رو کند.
وی اضافه کرد: این پروژه به عنوان تامین‌کننده بخش مهمی از نیازهای حمل و نقل شهری، یک امتیاز ویژه برای استان محسوب شده و اجرای آن برای سرویس‌دهی به زوار و مجاورین و روان سازی ترافیک شهر ضروری است.
‌موسی‌پور در ادامه سخنان خود تسریع در طراحی و برگزاری مناقصه فاز دوم پروژه منوریل تا منطقه پردیسان را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای فاز اول پروژه منوریل از پارکسوار شمالی تا حرم مطهر علاوه بر تسهیل در نقل و انتقال زائرین تاثیر زیادی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر خواهد داشت اما اجرای فاز دوم این پروژه نیز برای رفاه همشهریان و انتقال آنها به منطقه پردیسان ضروری است و باید مناقصه فاز دوم تا دو ماه آینده برگزار شود.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول