اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی:

سینماهای تعطیل‌شده در آذربایجان غربی بازگشایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی از بازگشایی مجدد سینماهای آذربایجان غربی خبر داد و گفت: سینماهای خوی، ماکو و سلماس نوسازی و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سینماهای تعطیل‌شده در آذربایجان غربی بازگشایی می‌شوند
 علیرضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با قدردانی از پیگیری‌های فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری و هنرمندان شهرستان خوی اظهار داشت: سینما انقلاب این شهر همچون سینما آزادی تهران به یک مجتمع سینمایی با سه یا چهار سالن نمایش تبدیل شده و به بهترین وضعیت ممکن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: سینماهای ایران و میهن خوی نیز پس از تغییر کاربری به فروش رسیده و مجتمع سینمایی مذکور از درآمد حاصل از فروش آنها احداث می‌شود.
نوروزی، در زمینه امکانات این مجتمع سینمایی گفت: در این مجتمع که استفاده تجاری آن نیز مورد توجه است، بخش‌هایی همچون پارکینگ، کافی‌شاپ و دیگر امکانات تفریحی و پذیرایی  در نظر گرفته شده به طوری که اعضای یک خانواده به راحتی بتوانند چند ساعت تفریح سالم و بی‌دغدغه را در کنار همدیگر سپری کنند.
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به دیگر بخش‌های این مجتمع خاطرنشان کرد: در این مجموعه سالن‌های نمایش، کنفرانس، اجتماعات و گالری هنر نیز پیش‌بینی شده و در کنار آنها کارگاه‌های آموزش، نقد و بررسی فیلم‌ها هم برگزار می‌شود.
وی، در مورد سایر سینماهای تعطیل شده آذربایجان غربی گفت: پیگیری‌هایی برای بازگشایی سینماهای ماکو و سلماس صورت گرفته به طوری که در شهر ماکو صورت جلسه‌ای تنظیم شده که بر اساس آن محل فعلی سینمای این شهر تغییر کاربری یافته و پس از فروش آن، سینمای جدیدی در محل دیگر ساخته می‌شود.
نوروزی در پاسخ به این سوال که این اقدامات چه مدت طول خواهد کشید، بیان کرد: ابتدا باید کاربری محل سینماهای فعلی توسط کمیسیون ماده پنج استانی تغییر یابد و به نظر می‌رسد پس از فروش آنها، ساخت مجتمع سینمایی جدید دو سال طول بکشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول