اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

162 طرح عمرانی در بخش شوسف اجرایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از اجرایی شدن تعداد 162 طرح عمرانی طی سال گذشته و جاری در بخش شوسف این شهرستان خبر داد.

162 طرح عمرانی در بخش شوسف اجرایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین شرافتی جمعه‌ شب در سفر به بخش شوسف از مردم روستای این بخش خواست تا در بزرگ‌ترین پروژه خدمت‌رسانی دولت که همان طرح سرشماری نفوس مسکن است، مشارکت داشته و آمار و اطلاعات لازم را به صورت دقیق ارائه دهند.
وی اضافه کرد: تقسیم اعتبارات، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت و مسئولان بر اساس همین آمار و اطلاعات نفوس مسکن رقم می‌خورد.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه بخش شوسف با حدود 5 هزار کیلومتر وسعت دارای 232 روستا است، گفت: اکثریت روستاهای این بخش دارای سکنه هستند همچنین این بخش 39 دهیاری و 38 شورای اسلامی دارد.
شرافتی از اجرایی شدن تعداد 162 طرح عمرانی طی سال گذشته و جاری در بخش شوسف خبر داد و اظهار کرد: برای عملیاتی شدن این تعداد پروژه اعتباری معادل 12 میلیارد تومان از منابع مختلف هزینه شده است.
وی عنوان کرد: از محل اعتبارات تملک و داریی در سال جاری برای بخش شوسف نهبندان اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اختصاص یافته است.
شرافتی تصریح کرد: با این مبلغ اعتبار تعداد 32 پروژه در سطح این بخش تعریف شده است و از محل اعتبارات طرح توسعه نهبندان نیز برای بخش شوسف اعتبارات خوبی در نظر گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت و مدیران خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است، تصریح کرد: امروزه مسئولان و دولتمردان خدمت به مردم را در این نظام اسلامی یک افتخار می‌دانند.
شرافتی با اشاره به اینکه مسئولان برای خدمت‌رسانی به ملت باید از حضرت علی(ع) بزرگ کارگزار اسلام الگوبرداری کنند، افزود: مردمی که در قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس برای راندن دشمنان از این سرزمین رشادت به خرج داده و بهترین جوانان خویش را فدای نظام کردند، استحقاق و شایسته بهترین نوع خدمت‌ها هستند.
فرماندار نهبندان عزت، اقتدار و افتخار به وجود آمده در این نظام را مرهون همدلی‌ها و انسجام اسلامی امت اسلامی عنوان کرد و گفت: امروزه نظام اسلامی به برکت خون شهدا در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی به خوبی می‌درخشد.
شرافتی ادامه داد: ایران اسلامی هم‌اکنون در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، علمی، آموزشی، هسته‌ای و هوا و فضا جز برترین کشورهای دنیا است و در این روزها جوانان ایران زمین در زمینه صنایع دفاعی توانایی‌ها و اقتدار خویش را به رخ جهانیان کشیدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول