اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

دفاع مقدس نمایشگاه چهره‌های زیبا و زشت است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه زاهدان گفت: خواسته دفاع مقدس نمایشگاه چهره‌های زیبا و زشت است.

دفاع مقدس نمایشگاه چهره‌های زیبا و زشت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان؛ آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان در مصلی قدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمایشگاه چهره‌های زیبایی است که با حضور در میدان جنگ و یا فعالیت در پشت جبهه نقش پشتیبانی خود را انجام دادند.
وی افزود: هفته دفاع مقدس نمایشگاه چهره‌های بدی است که دل در گرو شاه داشتند و سرسپرده رژیم شاهنشاهی بودند که در زمان‌های گوناگون چهره زشت خود را با ترور رزمندگان اسلام به نمایشگاه گذاشتند.
امام‌جمعه زاهدان تصریح کرد: بازگو کردن وقایع دوران دفاع مقدس به نسل امروز و تشریح واقعیت‌های جنگ تحمیلی یک وظیفه شرعی است.
سلیمانی گفت: عناصر ارزشی نظام باید دستاوردهای این هفته را بازگو کنند و بگویند که دفاع جانانه 8 ساله دفاع مقدس در کشورمان چگونه شکل گرفت.
وی با بیان اینکه رژیم بعثی عراق تحت حمایت‌های نظامی کارشناسی و کادر انسانی شرق و غرب به ایران حمله کرد افزود: انقلاب اسلامی بی هزینه و بدون درد در اختیار ما قرار نگرفته بلکه شهدا، جانبازان نقش بسیار مهمی در این راستا داشتند. به همین منظور هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای فرهنگ پاسداری از این قشر در جامعه است.
امام‌جمعه زاهدان بیان کرد: باید در هفته دفاع مقدس شرایط تلخ جنگ و مقاومت رزمندگان اسلام که دست خالی به مقابله دشمن برخواستند بازگو شود.
وی به نقش مدیریتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام‌خمینی(ره) چهره نظامی نبود اما توانست با رهبری حکیمانه و روحیه الهی خود ارزش‌های اسلامی را در بین نیروهای دفاعی ارتش و دفاع گسترش دهد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول