اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جلالی در گفت‌وگو با فارس؛

اتهام‌افکنی علیه رسانه‌های افشاگر اختلاس "لطیفه سیاسی" است

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متهم کردن رسانه‌ای همچون خبرگزاری فارس به نگرانی از عواقب اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بیشتر به یک مزاح و لطیفه سیاسی شبیه است چرا که رسانه افشا‌کننده به هیچ عنوان نمی‌تواند از تبعات اختلاسی که خودش آن را افشا کرده نگران باشد.

اتهام‌افکنی علیه رسانه‌های افشاگر اختلاس "لطیفه سیاسی" است
کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و اتهام‌افکنی جریان انحرافی به رسانه‌های افشاکننده این اختلاف، اظهار داشت: اقدام جریان انحرافی در متهم کردن رسانه‌هایی که اقدام به افشاگری درباره اختلاف سه هزار میلیاردی کردند به هیچ عنوان درست نیست.

وی افزود: به طور طبیعی رسانه‌ها رسالتی دارند و باید براساس وظایفی که دارند مدافع حقوق مردم و منافع ملی باشند اما اینکه جریانی بخواهد رسانه‌ها را به جرم انجام رسالت و وظیفه رسانه‌ای متهم کند قابل هضم نیست.

جلالی با بیان اینکه متأسفانه اختلاف سه هزار میلیارد تومانی موجب خدشه به اعتماد عمومی شده است، از دستگاه قضایی خواست ضمن روشن‌گری در این باره با عاملان این اختلاس به طور جدی برخورد کند.

جلالی با بیان اینکه دولت نهم و دهم با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی و مقابله با شاه‌دزدها وارد شده است، گفت: اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در دولت دهم موجب نارضایتی مردم و نخبگان از دولت شده است لذا دولت باید پاسخگوی این اختلاس بزرگ باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس همچنین با اشاره به اطلاعیه دفتر ریاست‌جمهوری علیه رسانه‌های افشا‌کننده اختلاس سه هزار میلیاردی از جمله خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان و سایت مشرق گفت: متهم کردن رسانه‌ای همچون خبرگزاری فارس به نگرانی از عواقب اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بیشتر به یک مزاح و لطیفه سیاسی شبیه است چرا که رسانه افشا‌کننده به هیچ عنوان نمی‌تواند از تبعات اختلاسی که خودش آن را افشا کرده نگران باشد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور که اتهاماتی را درباره سه هزار میلیاردی به مجلس و قوه قضائیه وارد کرده بو اینکه بدون هیچ سند و مدرکی درباره قوه قضایئه و یا مجلس اظهار نظر شود هیچ کمکی به حل موضوع نخواهد کرد. البته ما هم می‌گوییم اگر در مجلس یا قوه قضائیه عناصری دخیل در اختلاس سه هزار میلیاردی باشد دستگاه قضایی باید با آنها برخورد کند اما این وظیفه قوه قضائیه است و به طور طبیعی انجام خواهد شد.

جلالی در پایان گفت: بهتر است جریان انحرافی و دولت اتهام افکنی به دیگر دستگاه‌ها و رسانه‌ها را کنار بگذارد و دولت محترم که شعار مفاسد اقتصادی را سر می‌دهد دستگاه قضایی را در شناسایی و برخورد با عاملان این اختلاس یاری کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول