اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اتحاد تنها وسیله مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر اتحاد و انسجام بین مسلمانان در نقاط مختلف کشور و حتی جهان اسلام، گفت: اتحاد مسلمین تنها وسیله مقابله با دشمنان در عرصه‌های مختلف است.

اتحاد تنها وسیله مقابله با دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، با تأکید براحساس مسئولیت مسلمانان در خصوص جامعه اسلامی، اظهار داشت: دفاع از مرزهای مادی و معنوی اسلام وظیفه تک‌تک مسلمانان است و باید در این مسیر با تمام توان گام بردارند.‌
وی افزود: در جامعه اسلامی همه مسلمانان در قبال حکومت و مملکت خویش مسئول بوده و هیچ‌ کدام از آنان از تصمیم‌گیری‌ها و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف محروم نیسته و نباید خود را دور نگهدارند.
ماموستا مجتهدی با تقدیر از خدمات گسترده نظام مقدس اسلامی در نقاط مختلف کشور، خاطر نشان کرد: همه مردم موظفند در اجرای برنامه‌های دولت حامی و پشتیبان خادمان خویش بوده و زمینه‌های لازم را برای تعالی و شکوفایی روزافزون جامعه اسلامیشان فراهم آورند.
امام جمعه سنندج دربخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با ایدئولوژی منحط خویش قصد تسلط بر ملت‌های خاورمیانه را دارد و با تمام توان برای نابودی باورها و عقاید دینی مردم مظلوم فلسطین از ادیان مختلف همچون اسلام و مسیحیت گام برمی‌دارد و با تمام توان در راستای نابودی ادیان و مکاتب الهی گام برمی‌دارد.
ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم ضد دینی و علیه انسانیت بوده و با حرکات ضدانسانی خویش در طول چند دهه اخیر به جنایت‌های زیادی دست زده ‌است که کشتار مسلمانان بی‌گناه در فلسطین نمونه بارزی از این جنایات است.
وی افزود: باید همه مسلمانان جهان با حفظ و تقویت اتحاد و همبستگی خویش در برابر توطئه‌ها و برنامه‌های شوم صهیونیسم جهانی بایستند و در این مسیر نیز هیچگونه ضعفی نشان ندهند.
ماموستا مجتهدی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته با برشمردن ویژگی‌های صالحان و مؤمنان راستین، از خانواده‌ها خواست که با نظارت و حساسیت بیشتر بر فرزندان خویش آنان را از لوث بی‌عفتی و بی‌حجابی مصون داشته و با هرگونه عامل بی‌عفتی در جامعه مقابله نمایند.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول