اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  تاریخ

سردار نقدی در گفت‌وگو با فارس:

حضور اندیشمندان در کنفرانس بیداری اسلامی نشانه اعتماد به جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور بزرگ اندیشمندان و آزادی‌خواهان جهان در کنفرانس بیداری اسلامی نشان‌دهنده اعتماد مسلمین جهان به جمهوری اسلامی و موجب درخشش ام‌القری اسلام است.

حضور اندیشمندان در کنفرانس بیداری اسلامی نشانه اعتماد به جمهوری اسلامی است
محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به برگزاری کنفرانس بیداری اسلامی در تهران اظهار داشت: روند موجود در نهضت بیداری اسلامی تداعی‌کننده آیه شریفه «اذا جاء نصرالله والفتح و رأیت‌ الناس یدخلون فی دین الله أفواجا» است.

وی افزود: شکسته شدن سدهای رعب و وحشت از استکبار با فرو ریختن لانه جاسوسی صهیونیست‌ها و فتح سنگرهای کلیدی توسط مردم به پا خاسته کشورهای اسلامی، بسیاری از جریاناتی که از مبارزه دلسرد و مأیوس شده بودند و امیدی به نتیجه‌گیری نداشتند را به صحنه آورد.

نقدی با بیان اینکه در روزها و هفته‌های آینده، شاهد سد شکستنی‌های بزرگتری توسط جوانان غیور امت اسلامی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: یکی از نمادهای بسیار قابل توجه در این عرصه، به صحنه آمدن گسترده و فراگیر حاضرین در اجلاس بیداری اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی‌ها و خط ‌شکنی بزرگ جوانان غیور کشورهای اسلامی، همدلی و وحدت را به اردوگاه مسلمانان بازگردانده است که نتیجه آن به لطف و عنایت حق تعالی وحدت و پیروزی بزرگ‌تری خواهد بود.

وی با اشاره به استیصال شیطان بزرگ در مواجه با نهضت بیداری اسلامی افزود:‌ حرکت‌های اخیر نشان داد تلاش آمریکا برای در دست گرفتن مدیریت بیداری مردم در کشورهای اسلامی بی‌نتیجه و ابتر بوده و شکست خورده است.

نقدی با تأکید بر اینکه مردم از جریان‌ سازش‌کاری و استعمار فرانو عبور کرده‌اند، اظهار داشت: ملت‌های مسلمان با این حرکت افق‌های جدید نهضت‌ را پی‌ریزی کرده‌اند و این حقیقت نوید بخش پیروزی‌های خیلی بزرگ و چشم‌گیر در آینده نزدیک خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: حضور بزرگ اندیشمندان و آزادی‌خواهان جهان در کنفرانس بیداری اسلامی نشان دهنده اعتماد مسلمین جهان به جمهوری اسلامی و موجب درخشش ام‌القری اسلام است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول