اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی میاندرود خبر داد:

برگزاری مسابقات حرکات نمایشی با موتورسیکلت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی میاندرود از برگزاری مسابقات طناب‌کشی و حرکات نمایشی با موتورسیکلت به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات حرکات نمایشی با موتورسیکلت
محمد آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با یادآوری دلاوری‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس، از آنان به عنوان قهرمانان واقعی عرصه زندگی نام برد.
وی از برگزاری مسابقه طناب‌کشی به مناسبت گرامیداشت ایام دفاع مقدس در روستای اسلام آباد این شهرستان و به میزبانی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری میاندرود خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت 20 تیم از نقاط مختلف شهری و روستایی میاندرود در 25 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تربیت بدنی میاندرود از آمادگی برای برگزاری این مسابقات در سالن سرپوشیده در صورت بارندگی هوا خبر داد و افزود: با توجه به وجود جوانان پرشور و ورزشکار در این شهرستان پیش بینی می‌شود استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آید.
وی ادامه داد: یک دوره مسابقه حرکات نمایشی با موتور سیکلت در جاده ساحلی محدوده روستای تازه آباد سپاه این شهرستان برگزار می‌شود.
 
* برگزاری مسابقات ژیمناستیک رده سنی نونهالان
رئیس اداره تربیت بدنی میاندرود گفت: این مسابقات به صورت آزاد برگزار شده و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
وی تاریخ برگزاری مسابقات حرکات نمایشی با موتورسیکلت را 31 شهریور ماه عنوان کرد و گفت: شرکت عموم موتورسواران با بیمه ورزشی در این مسابقات آزاد است.
آهنگری از برگزاری مسابقات ژیمناستیک رده سنی نونهالان در این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره تربیت بدنی میاندرود تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات را 85 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این افراد متشکل از هفت تیم از شهرستان‌های نکا و میاندرود بوده و 80 درصد شرکت‌کنندگان در این مسابقات را ورزشکاران دختر تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول