اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌های دیدار ملوان و صنعت نفت در انزلی/

تشویق صنعت نفت و شعار علیه صالح‌نیا

خبرگزاری فارس: در دیدار ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تماشاگران انزلی تیم صنعت نفت آبادان را تشویق کردند و با شعار علیه سرپرست باشگاه ملوان خواستار استعفای وی شدند.

تشویق صنعت نفت و شعار علیه صالح‌نیا
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تیم‌های فوتبال ملوان و نفت آبادان شامگاه پنج‌شنبه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید. 

- قبل از آغاز بازی مهدی دغاغله،‌ محسن مسلمان، بابک پور غلامی و رضا طلبه چهار بازیکن سفیدپوش ملوان بندرانزلی به رسم ادب برای غلامحسین پیروانی سرمربی صنعت نفت آبادان دسته گل برده و از وی رخصت گرفتند.

- بیش از 4 هزار تماشاگر ملوان در دقایق آغازین این دیدار و در یک اقدام فرهنگی هدایت شده توسط لیدرهای ملوان به شدت غلامحسین پیروانی و در ادامه نیز با شعارهای صنعت نفت مهمان این تیم را تشویق کردند.

- حبیب دهقانی سنگربان صنعت نفت آبادان پس از به ثمر رساندن گل مساوی و با مصدومیت‌های سریالی مدام مبادرت به اتلاف وقت می‌کرد که این موضوع مورد اعتراض تماشاگران ملوان قرار گرفته و غلامحسین پیروانی نیز برای این کار به شاگردانش اعتراض می‌کرد.

- در دقایق پایانی نیمه دوم این دیدار، محمدرضا اکبریان داور چهارم این دیدار با سید مجتبی مرتضوی مربی صنعت نفت آبادان درگیری لفظی داشت و تا آستانه درگیری فیزیکی پیش رفت که این اتفاق در نهایت منجر به اخراج مربی نفت از سوی جلال مرادی مسئول برگزاری مسابقه شد.

- سید مجتبی مرتضوی مربی صنعت نفت آبادان پس از دقایقی با فراخوان جلال مرادی مسئول برگزاری مسابقه به نیمکت صنعت نفت بازگشت. 

- دو نفر از مسئولان تبلیغات دور زمین این دیدار برخلاف قوانین لیگ برتر جلیقه‌های صورتی رنگ شماره سه و پنج را که متعلق به عکاسان خبری است بر تن داشتند و دور زمین آزادانه رفت و آمد می‌کردند و این موضوع از دید مسئول برگزاری این مسابقه پنهان ماند.
 
- پیراهن‌های ناهماهنگ بازیکنان صنعت نفت آبادان نیز در نوع خود کم‌نظیر بود و لباس مدافعان و مهاجمان دارای تفاوت‌هایی بود.
 
- دقیقه 11 نیمه نخست این دیدار دروازه‌بان صنعت نفت آبادان با توقف بازی دستکش‌های خود را عوض کرد و مصدومیت‌های سریالی این بازیکن در این دیدار نیز در نوع خود یادآور فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس بود.
 
- بیش از 25 خبرنگار، عکاس و تصویربردار با حضور در این دیدار مسئولیت پوشش رسانه‌ای این دیدار را به‌عهده داشتند.
 
- خروجی و ورودی مشترک بازیکنان و خبرنگاران نیز سبب سردرگمی خبرنگاران حاضر در جایگاه شد و با دستور رئیس هیئت فوتبال انزلی درب خروجی برای دقایقی به روی خبرنگاران که قصد حضور به‌موقع در نشست خبری بعد از بازی بودند بسته شد که موجب دلخوری خبرنگاران شد.
 
- پس از این اتفاق عده‌ای از خبرنگاران به این اقدام اعتراض کردند و جلال مرادی مسئول برگزاری مسابقه دلیل این مسئله را در حال بازسازی بودن این ورزشگاه عنوان کرد.
 
- در حالی که ورزشگاه شهید عضدی رشت به صورت کامل بازسازی شده تا کنون بازسازی ورزشگاه تختی انزلی توسط مدیریت فنی اداره‌کل امور ورزش و جوانان گیلان به پایان نرسیده که این امر موجب اعتراض تماشاگران انزلی شد.
 
- در این دیدار علیرضا رمضانی در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی برای ملوان بندرانزلی و میثم امیری در دقیقه 76 و فونیکه‌سی در دقیقه 4+90 برای صنعت نفت آبادان گلزنی کردند.

- در پایان این مسابقه که با شکست انزلی‌چی‌ها مواجه شد هواداران مستقر انزلی در یکی از جایگاه‌ها با حمایت لیدر این قسمت از ورزشگاه علیه بهمن صالح‌نیا شعار سر داده و خواستار استعفای وی شدند.
 
- بهمن صالح‌نیا یکی از پیشکسوتان و اسطوره‌های فوتبال گیلان و کشور است که سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان انزلی را به‌ عهده دارد و دلیل شعارها علیه این مدیر فوتبالی را می‌توان در عدم پرداخت حق‌الزحمه به لیدرهای ملوان جست‌وجو کرد.

- محمود رفیعی داور این دیدار به امید شریفی‌نسب و مصطفی صبری از صنعت نفت آبادان و علی جراح‌کار و سعید یوسف‌زاده از ملوان بندرانزلی کارت زرد نشان داد.

- از دقیقه 15 نیمه نخست این دیدار، چهار برج نورافکن ورزشگاه تختی بندر انزلی و نورافکن‌های طولی زمین روشن شد و بازی زیر نور ادامه یافت.
 
- داور این دیدار دو دقیقه در نیمه نخست و پنج دقیقه در نیمه دوم مسابقه اعلام وقت اضافه کرد و این  مسابقه در مجموع هفت دقیقه وقت اضافه داشت.
 
- بیش از 200 نفر از هواداران صنعت نفت نیز با حضور در ورزشگاه تختی انزلی تیم محبوب خود را تشویق کردند. 
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول