اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

عدالت ورزشی را با حمایت از تیم‌های استان‌ها برقرار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر فوتبال کشورمان با چالش‌های جدی مواجه است اما تلاش ما این است که عدالت ورزشی را با حضور تیم‌های مختلف از استان‌های کشورمان برقرار کنیم.

عدالت ورزشی را با حمایت از تیم‌های استان‌ها برقرار می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد عباسی شامگاه پنجشنبه در دیدار با ورزشکاران اردبیل اظهار داشت: ما در حال رصد آسیب‌های بخش‌های مختلف ورزشی هستیم و معتقدیم فرصت‌های اقتصادی برابری در سرمایه‌گذاری‌های تیم‌های ورزشی انجام نشده و برخی از تیم‌ها با شکل و شمایل دولتی توانسته‌اند زمینه رشد پیدا کرده و برخی تیم‌ها با وجود استعداد و توان ورزشکاران در مظلومیت به سر بردند.
وی یکی از چالش‌ها را وجود تیم‌های بزرگ با پشتیبانی صنایع دولتی و قطب‌های صنعتی اعلام کرد و افزود: برخی از تیم‌های ورزشی ما از امکانات اقتصادی و پشتوانه مالی قوی برخوردار هستند که ما در کنار تقویت آنها تلاش می‌کنیم تیم‌هایی از استان‌های محروم نیز نظیر اردبیل بتواند همپا با آنها در رقابت‌های کشوری حضور پیدا کند.
عباسی تصریح کرد:‌ تا زمانی که این عدالت ورزشی رعایت نشود و تیم‌های شهرستانی و استانی نتوانند قابلیت و توانمندی خود را نشان دهند ما شاهد توسعه ورزش استان‌های محروم نمی‌باشیم و یک ناعدالتی در فعالیت‌های ورزشی به وجود می‌آید.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با این حمایت‌ها تیم‌های ورزشی به ویژه تیم فوتبال استان‌های مختلف می‌توانند پله به پله زمینه ارتقای خود را فراهم کرده و امکان حضور آنها برای لیگ برتر فراهم شود.
وی اضافه کرد: تا این استان‌ها تقویت نشوند و آرزوی جوانان برآورده نشود امکان توسعه ورزش عادلانه وجود نخواهد داشت.
به گزارش فارس، وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: وظیفه ما است که علایق جوانان را دنبال کنیم و با ادغام دو سازمان وزارتخانه‌ای شکل گرفته که امکان بروز خلاقیت‌های بیشتر در حوزه جوانان را فراهم می‌کند.
وی گفت:‌ بیان این نکته که تمام مسایل جوانان ما ورزش نیست کاری دور از انصاف نمی‌باشد چرا که ساماندهی جوانان و مسایل مربوط به آنها منشعب از بخش‌های مختلف است و نباید خواسته آنها را تنها در حوزه ورزش جست‌و‌جو کنیم.
عباسی در ادامه افزود:‌ جوانان کشورمان علایق و سلایق بسیاری دارند که باید آنها را در حوزه غیر از ورزش جست‌و‌جو کرد.
وی سیاست وزارت جوانان و ورزش را حمایت از تمام خواسته‌ها و مطالبات و تأمین آنها اعلام کرد و اظهار داشت: ما مسئله زیرساخت‌ها را با یک برنامه‌ جهشی دنبال می‌کنیم به طوری که سرانه فضاهای ورزشی از 70 سانتیمتر به 90 سانتیمتر از اولویت‌های دولت خدمتگزار است.
وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: در کنار توسعه و تعمیق ورزش‌های قهرمانی سعی می‌کنیم ورزش همگانی را نیز با قوت بیشتر در استان‌ها تقویت کرده و به بهترین شکل زمینه بهره‌مندی مردم را فراهم کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول