اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

دفاع مقدس سندی جاودان از عزم ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: دوران دفاع مقدس سندی جاودان و افتخاری ماندگار از عزم و اراده ملی و عزت و اقتدار اسلامی است که باید پیام آن به نسل جوان جامعه انتقال یابد.

دفاع مقدس سندی جاودان از عزم ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی در دیدار با فرماندهان سپاه گیلان با اشاره به نزدیک شدن ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و جاودانه‌ترین مقاطع تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است که نقش آفرینان آن ملت قهرمان ما بود که با دلی مالامال از ایمان و اخلاص با تکیه بر آموزه‌های اصل اسلام ناب محمدی (ص) و در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) با جانفشانی و از خودگذشتگی در راستای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبودند.
استاندار گیلان بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت‌ها، از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: دفاع مقدس جلوه‌ای ماندگار از ایثار و حماسه ملت قهرمان ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌های الهی است.
وی اشاعه فرهنگ بسیجی و یادآوری رشادت‌ها و ایثار و فداکاری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و به تصویر کشیدن فضای جبهه جنگ و حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران را از جمله موارد مهم و قابل توجه مسئولان عنوان کرد.
سعادتی بیان داشت: انتقال پیام فرهنگ دفاع مقدس به جوانان عزیز از جمله موارد مهمی است که مسئولان امر باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و آن را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
این مسئول با تاکید بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: ایثار و فداکاری، رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان یکی از افتخارات ماندگار ملت شریف ایران و سندی جاودان از عزم و اراده ملی و عزت و اقتدار اسلامی بیش از پیش در جامعه تبیین و بازگو شود.
استاندار گیلان جهاد مقدس در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را دارای دستاوردهای بسیاری دانست و عنوان کرد: خیزش اسلامی و تحولات اخیری را که در منطقه شاهد آن هستیم از اثرات خون پاک و مطهر شهداست.
وی از تمام دست‌اندرکاران که برای به تصویر کشیدن عملیات قدس یک و اجرای نمایش فرهنگی رزمی، تجلیل از شهدا، یادگاران و بازماندگان این عملیات و انتقال ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس به تمام اقشار جامعه به ویژه نسل جوان تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و اذعان داشت: تمام دستگاه‌ها باید با تمام توان خود برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.
سعادتی از تشکیل کمیته‌های عمرانی، امنیتی و انتظامی، پشتیانی و فرهنگی برای برگزاری با شکوه‌تر این مراسم خبر داد.
در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول