اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

بیداری اسلامی ثمره مهم دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام یکی از ثمرات مهم و ارزشمند دفاع مقدس است.

بیداری اسلامی ثمره مهم دفاع مقدس است
حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا نقش محوری ولایت فقیه در پیروزی رزمندگان اسلام را مهم خواند.
وی شناسایی دوست و دشمن واقعی، تقویت اعتماد به‌نفس، خود اتکایی و فتح بسیاری از قله‌های علمی و اقتصادی و عرصه‌های مختلف را از برکات مهم حماسه مردم ایران در دوران دفاع مقدس دانست.
امام جمعه آستارا بیان داشت: به برکت این دوران مقدس بود که مردم مسلمان کشورهای اسلامی به قیام علیه حکومت‌های طاغوتی و پیروزی بر آنها اطمینان حاصل کرده و در راه مبارزه خود مانند رزمندگان اسلام هراسی از عوامل استکبار جهانی ندارند.
این مسئول الگو شدن جمهوری اسلامی در نزد کشورهای اسلامی را موجب سنگین‌تر شدن وظایف و رسالت‌های مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: با توجه به رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این انقلاب نباید به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.
اکرمی ادامه داد: افرادی که به خاطر چند روز سیاست و ریاست و با در دست داشتن پول برای حفظ قدرت به هر کاری دست می‌زنند جزو نامحرمان هستند.
وی تصریح کرد: شهدا همواره بر حمایت از ولایت فقیه و حضور در نماز جمعه و انجام واجبات و دفاع از ارزش‌های انقلاب تاکید داشتند.
امام جمعه آستارا با بیان اینکه عده‌ای از نامحرمان به دنبال مقام و مادیات بی‌ارزش و پوچ دنیوی برای منافع خود هستند، اذعان داشت: لازم است که مسئولان و دلسوزان نظام همواره با تبعیت از ولایت فقیه و مطالعه وصیتنامه شهدای بزرگوار انقلاب و دفاع مقدس از این نظام مقدس پاسداری کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول