اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مرا سمی انجام شد؛

تودیع بریمانی از مدیرکلی حوزه استاندار خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی تودیع شد.

تودیع بریمانی از مدیرکلی حوزه استاندار خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در این آیین با قدردانی از خدمات 5 ساله هوشمند بریمانی، به عنوان مدیرکل حوزه استاندار در استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی، احیامحمد امیری به عنوان سرپرست اداره کل حوزه استاندار معرفی شد.
استاندار خراسان شمالی در این آیین با اشاره به اینکه امروز اولویت روستا با دو مؤلفه اقتصادی دنبال می‌شود، گفت:  حوزه‌های اقتصاد صنایع دستی و کشاورزی، و رونق صنایع دستی از جمله این مؤلفه‌ها هستند.
ابوطالب شفقت اظهار داشت: توجه به این دو شاخص علاوه بر اینکه موجب ماندگاری مردم در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر می‌شود زندگی شرافتمندانه را برای مردمی که دارای اقتصاد خرد هستند رقم خواهد زد و فاصله طبقات را کاهش خواهد داد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد افزود: برپایی این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در جهت تحقق جهاد اقتصادی در استان بود.
شفقت با اشاره به اینکه مردم از این نمایشگاه استقبال چشمگیری را به عمل آورده‌اند، گفت: بر همین اساس روزانه بیش از 20 هزار نفر از نمایشگاه بازدید دارند مردم به اتفاق فرزندان خود با نشاط و شادی در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: همچنین از تمام شهرستان‌ها تورهای گردشگری به صورت دسته جمعی از نمایشگاه بازدید می‌کنند و استقبال مردم استان خراسان شمالی  و استان‌های هم‌جوار بسیار گسترده است.
بر پایه این خبر، امیری سرپرست جدید اداره کل حوزه استاندار خراسان شمالی مسئولیت مدیرکل سیاسی استانداری را نیز بر عهده دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول