اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کلینیک اسکات اندویت آمریکا:

پزشکان ایرانی بسیار حرفه‌ای و با تخصص هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کلینیک تخصصی اسکات اندویت آمریکا گفت: تخصص‌گرایی بالا عاملی برای استفاده از پزشکان و متخصصان قلب و عروق ایرانی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مختلف دنیا شده است.

پزشکان ایرانی بسیار حرفه‌ای و با تخصص هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پروفسور کنتون جیمز زهر عصر امروز در حاشیه کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی در مشهد اظهار داشت: این کنگره از ابعاد مختلف علمی قابل پیگیری است.
وی با تعریف از نشست فوق حرفه‌ای پرفیوژن در بیمارستان رضوی افزود: اجلاس بین‌المللی یوروایجنت نیز، سمینار بسیار حرفه‌ای و تخصصی در بعد جهانی بود.
این پروفسور جراحی قلب در آمریکا، کنگره قلب و عروق رضوی را تجربه‌ای بسیار خوب برای متخصصان این رشته دانست و اظهار داشت: سخنرانی‌های بسیار جامع و خوبی برای این منظور توسط مسئولان این کنگره در نظر گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه پزشکان ایرانی در زمینه قلب و عروق بسیار حرفه‌ای و پویا عمل می‌کنند، تصریح کرد: این تخصص‌گرایی بالا عاملی برای استفاده از پزشکان و متخصصان قلب و عروق ایرانی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مختلف دنیا شده است.
مدیر کلینیک تخصصی اسکات اندویت آمریکا به سخنرانی خود در این کنگره اشاره کرد و افزود: ترمیم پس از جراحی قلب و عروق و مباحث موردنظر جزو این مقاله است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول