اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

دولت لایحه طرح جامع رسانه را به مجلس ارائه میکند

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه ‌طرح جامع رسانه‌ای کشور توسط دولت به مجلس خبر داد و گفت: دولت را مکلف کرده‌ایم که به صورت ضرب‌الاجلی این لایحه را به مجلس ارائه کند.

دولت لایحه طرح جامع رسانه را به مجلس ارائه میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ستار هدایت‌خواه در جمع اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران ارشد خبرگزاری فارس در محل استانداری این استان برگزار شد با اشاره به اینکه عصر حاضر عصر انفجار اطلاعات است اظهار داشت: در یک نظام مردم‌سالار که توجه به افکار و دغدغه‌های مردم یک اصل بوده اهمیت و ضرورت وجود رسانه‌هایی که فعالانه، صادقانه و خالصانه اطلاع‌رسانی می‌کنند مشغول است.
وی گفت:‌در دنیای کنونی درگیر یک جنگ تمام عیار میان حق و باطل هستیم که با ظهور منجی عالم بشریت پیروزی برای میدان حق محقق خواهد شد.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه ابراز داشت: امروز این جنگ شکل رسانه‌ای پیدا کرده است که باید در مقابل ترفندهای رسانه‌ای دشمن ایستادگی کنیم.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی افزود: جنگ رسانه‌ای به دلیل ماهیت آرام و خزنده خطراتی به مراتب بیشتر از جنگ سخت دارد و باید مراقب باشیم که ناخواسته در این کارگاه تبدیل به سرباز دشمن نشویم.
هدایتخواه تصریح کرد: در فعالیت‌های رسانه‌ای خود باید به آرمان‌ها فکر کرده که این آرمان‌ها مربوط به نظام، انقلاب و اسلام بوده که در این راه نباید از روش‌های غیراسلامی و غیراخلاقی بهره جوییم.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی رسانه‌های داخلی به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن از رسانه‌های استکباری تکید کرد: عملکرد رسانه‌های داخلی و در چارچوب نظام تفاوت آشکاری با بنگاه‌های تبلیغاتی غربی دارد و رسانه‌های درون نظام باید به شکوه و درک مردم به عنوان پشتوانه‌های اصلی نظام احترام بگذارد.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح جامع رسانه‌ای خبر داد و گفت: دولت را مکلف کرده‌ایم که به صورت ضرب‌الاجلی این لایحه را به مجلس ارائه کند که اگر در مهلت مقرر این لایحه را ارائه نکند مجلس وارد قضیه خواهد شد و به صورت یک طرح آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول