اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‏های دیدار استیل آذین و ایران‏جوان/2

از حضور هدایتی تا خبرهای خوش برای استیل آذین

خبرگزاری فارس: بازی تیم‏های فوتبال استیل آذین سمنان و ایران‏جوان بوشهر در هفته نخست لیگ آزادگان در سمنان برگزار و به تساوی کشیده شد اما این بازی حاشیه‏های خواندنی فراوانی داشت.

از حضور هدایتی تا خبرهای خوش برای استیل آذین
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بازی تیم‏های فوتبال استیل آذین سمنان و ایران‏جوان بوشهر در هفته نخست لیگ آزادگان در حالی از ساعت 16:35 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه تختی سمنان آغاز شد که حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین نیز از همان ابتدا با حضور در ورزشگاه نظاره‏گر فعالیت بازیکنانش بود.
 
* هدایتی در نشستی که 19 خرداد ماه امسال در سمنان برگزار شد، با انتقال تیم استیل آذین به سمنان موافقت و یکی از دلایل اصلی این تصمیمش را نیز استقبال مردم سمنان از این تیم بیان کرده بود.
 
* بازی را تیم ایران‏جوان بوشهر که از راست به چپ می‏زد و با سوت صیفی‏آذر، داور وسط این دیدار آغاز کرد گرچه این داور جوان فوتبال کشورمان در ادامه بازی کار چندان سخت و نفس‏گیری را تجربه نکرد و بازی جز در دقایقی با آرامش و احتیاط دنبال شد.
 
* در میان همه حاضران در زمین و نیمکت ذخیره‏ها، مهدی واعظی دروازه‏بان نام‏آشنای کشورمان در ترکیب تیم استیل آذین خودنمایی می‏کرد و در طول انجام بازی نیز این گلر آزادشهری چندین بار نشان داد که هنوز از دوران اوج خود فاصله نگرفته است.
 
* عبدالرحیم قرمزی سرمربی تیم ایران‏جوان بوشهر، هومن افاضلی سرمربی تیم استیل آذین و احمدرضا فقیهی سرپرست این تیم نیز همواره در حال گفت‏وگو و تحرک دیده می‏شدند؛ نکته قابل توجه دیگر نیز حضور کاظم برجلو، مدافع تیم استیل آذین روی نیمکت ذخیره‏ها بود که گفته می‏شود دچار مصدومیت است.
 
* تیم استیل آذین هم‏اکنون دارای چند بازیکن مصدوم است که به بازی با ایران‏جوان نرسیدند و امیدواریم در دیدار بعدی نماینده سمنان، مقابل حریفان به میدان بروند.
 
* 12 بازی از سری رقابت‏های هفته نخست لیگ آزادگان کشور عصر امروز برگزار شد و دو بازی نیز روز گذشته انجام شده بود.
 
* سازمان لیگ آزادگان، دو تیم صنعت ساری که هفته آیند میهمان استیل آذین خواهد بود و گوهر لرستان را به علت ارسال دیرهنگام مدارک خود در بازی نخست بازنده اعلام کرده بود و نتیجه سه بر صفر این بازی در نامه‏ای از سوی کفاشیان به مدیران تیم‏ها اعلام شد.
 
* هر دوی این تیم‏ها در گروه استیل آذین قرار دارند و این خبر برای نماینده سمنان بسیار حایز اهمیت است.
 
* در این بازی و در نیمه اول، نخستین موقعیت خطرناک در دقایق اولیه به روی دروازه ایران‏جوان شکل گرفت که در نهایت به هدر رفت.
 
* یک و دوهای زیبای بازیکنان استیل آذین در نیمه نخست بازی و در عمق بازی کردن‏ آنها نشان می‏داد که افاضلی، مربی با دانش کشورمان بر روی این حرکات به خوبی کار کرده است.
 
* در نیمه نخست، در اکثر موارد شاهد دفع سراسیمه توپ توسط بازیکنان و مدافعان ایران‏جوان بودیم اما آنها به هر حال نگذاشتند دروازه تیمشان گشوده شود.
 
* ورزشگاه تختی سمنان پس از بازی سال 1387 تیم صنایع طلایی سمنان مقابل پیروزی در قالب رقابت‏های جام حذفی، دیگر بازی مهیج و در چنین سطحی را به خود ندیده بود اما امروز دوباره جلو خاصی گرفت.
 
* تیم استیل آذین قرار است در قالب رقابت‏های جام آزادگان، میزبان 13 دیدار در ورزشگاه تختی سمنان باشد و این نیازمند حمایت بیشتر مردم و مسئولان از این تیم برای دریافت نتایج بهتر است.
 
* ناهماهنگی در ارسال پاس در سراسر بازی در بین یاران تیم ایران‏جوان دیده می‏شد اما این رویه در نیمه دوم تا حدودی اصلاح شد و بازیکنان با دقت و هماهنگی بیشتری بازی می‏کردند.
 
* در نیمه نخست بازی، در جریان یک و دوی بازیکنان استیل آذین پشت محوطه جریمه ایران‏جوان، خطایی بر روی مرتضی ملائیان بازیکن شماره 11 نماینده سمنان رخ داد که هادی نظرپاک این توپ را زد اما به دیواره دفاعی حریف برخورد کرد.
 
* تیم استیل آذین سمنان پیش از این بازی چندین اردوی تدارکاتی در کرج برگزار کرده بود و در سمنان نیز تمرینات خوبی داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول