اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوق‌ تخصص جراحی قلب و عروق:

تنگی عروق بارزترین مشکل قلبی است

خبرگزاری فارس: فوق‌ تخصص جراحی قلب و عروق تبریز گفت: تنگی عروق بارزترین مشکل قلبی مردم در حال حاضر است که علت آن، بالا بودن کلسترول خون، استرس، سیگار کشیدن، دیابت و تحرک کم در زندگی است.

تنگی عروق بارزترین مشکل قلبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس افراسیابی ظهر امروز در حاشیه چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی در بیمارستان رضوی مشهد اظهار داشت: ورزش تنها یکی از عوامل پیشگیری از این بیماری است که کلسترول خون و فشار خون را کاهش می‌دهد و دیابت را کنترل می‌کند اما تاثیر مستقیمی در آن ندارد.
فوق‌ تخصص جراحی قلب و عروق تبریز درباره برگزاری این کنگره گفت: در این کنگره‌ها فرصت مناسبی برای استفاده از تجربیات و معلومات تخصصی پزشکان با تجربه به وجود می‌آید که همه پزشکان می‌توانند از آن به خوبی بهره‌مند شوند.
وی به امکانات بیمارستان رضوی مشهد اشاره کرد و ادامه داد: بیمارستان رضوی از امکانات بالایی در سطح بین‌المللی قرار دارد که اینها به خاطر مدیریت و نگاه آستان قدس رضوی است.
فوق‌ تخصص جراحی قلب و عروق تبریز بیان داشت: اینگونه مجموعه‌های پزشکی که به صورت خصوصی اداره می‌شوند، به‌ویژه بیمارستان رضوی می‌تواند در خدمت‌رسانی به بیماران موثر باشد و این بیشتر به خاطر دارا بودن امکانات مناسب است.
وی اظهار داشت: کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی با توجه به اینکه چهارمین سال برگزاری خود را می‌گذراند توانسته جایگاه مناسبی را در سطح بین‌المللی برای خود ایجاد کند و این در مطرح کردن پزشکان ایرانی و در کل سطح پزشکی ایران و پیشرفت‌های آنها مفید باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول