اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‏های دیدار استیل آذین و ایران‏جوان/3

از روز پرکار امدادگران تا اعتراض افاضلی به داوران

خبرگزاری فارس: بازی تیم‏های فوتبال استیل آذین سمنان و ایران‏جوان بوشهر در هفته نخست لیگ آزادگان در سمنان برگزار و به تساوی کشیده شد اما این بازی حاشیه‏های خواندنی فراوانی داشت.

از روز پرکار امدادگران تا اعتراض افاضلی به داوران
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بازی تیم‏های فوتبال استیل آذین سمنان و ایران‏جوان بوشهر در هفته نخست لیگ آزادگان در حالی از ساعت 16:35 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه تختی سمنان آغاز شد که افاضلی چندان از داوری مسابقه رضایت نداشت.
 
* داور مسابقه در نیمه نخست بازی، تذکری جدی به نیکله پلورینو هافبک تیم استیل آذین سمنان داد و البته صیفی‏آذر، داور وسط این دیدار تا پایان نیز بیشتر سعی می‏کرد از گفت‏وگو و تذکر به جای اخطار استفاده کند.
 
* هومن افاضلی در بیشتر تایم بازی از کنار زمین نظاره‏گر عملکرد بازیکنانش بود؛ وی که یکی از بهترین آنالیزورهای ایرانی است در جریان این بازی نیز بارها دیده می‏شد که در حال آنالیز شرایط بازی روی کاغذ است و این فوتبال‏دوستان را به یاد فعالیت‏هایش در تیم ملی می‏انداخت.
 
* نکته جالب توجه دیگر در تیم استیل آذین، حضور نداشتن حتی یک بازیکن بومی در ترکیب تیم بود که امیدواریم سهمیه‏ای نیز به بازیکنان سمنانی اختصاص داده شود؛ گر چه بازیکنانی نظیر ایمان شوریابی، علی‏اکبر زندی و حسین نوحی برای حضور در تیم استیل آذین تست داده بودند اما هیچ کدام از آنها در نهایت گزینش نشدند.
 
* حضور عباس رهی استاندار سمنان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، آقامحمد همتیان فرماندار شهرستان سمنان، همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان در ورزشگاه تختی سمنان، حال و هوای خاصی به ورزشگاه داده بود و این نشان می‏دهد که همه استان سمنان برای حمایت از تیم استیل آذین بسیج شده‏اند.
 
* در نیمه نخست بازی، ارسال‏های مطلوبی از سوی بازیکنان استیل آذین از جناحین بر روی دروزاه ایران‏جوان انجام شد و نماینده بوشهری نیز بیشتر به دفاع می‏پرداخت و گوشه چشمی هم به ضدحمله‏ها داشت.
 
* پاس‏های صحیح بازیکنان استیل آذین در این دیدار آمار بالایی را تشکیل می‏دهد گر چه در نیمه دوم بازی تا حدودی از این درخشش کاسته شد و بازی در اختیار ایران‏جوان قرار گرفت.
 
* در نیمه اول بازی، ضربه سنگین هادی نظرپاک، بازیکن شماره 16 استیل آذین از بالای دروازه گلر برزیلی ایران‏جوان به خارج رفت و در حمله‏ای دیگر، نظرپاک دوباره پشت محوطه جریمه متوقف شد و داور ضربه ایستگاهی به نفع استیل آذین اعلام کرد که این بار محمد برجلو توپ را خراب کرد و ضربه وی با هوشیاری در آغوش فابیو سانتوز، سنگربان ایران‏جوان قرار گرفت.
 
* حسن گشنی، بازیکن شماره هفت ایران‏جوان نیز در نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد و پس از درخواست برانکادر در دقیقه 40 بازی، امدادگران وی را به خارج از زمین منتقل کردند اما این بازیکن تنها پس از ثانیه‏هایی دوباره با اجازه داور وارد زمین شد.
 
* داور چهارم وقت اضافه نیمه نخست را دو دقیقه اعلام کرده بود و در همین زمان بود که تیم استیل آذین با یک یار کمتر حملاتی را بر روی دروازه ایران‏جوان ترتیب داد.
 
* حمید کاظمی‏عسگرانی، مهاجم استیل آذین نیز در همین دقایق به علت مصدومیت توسط امدادگران و با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.
 
* گنجایش ورزشگاه تختی سمنان حدود 3 هزار و 500 نفر است در حالی که امروز بیش از 6 هزار نفر از علاقه‏مندان به فوتبال به تماشای بازی استیل آذین و ایران‏جوان آمده بودند.
 
* خبرنگاران نیز که در ورزشگاه تختی سمنان جایگاه مناسبی برای آنها تعریف نشده بود، در کنار زمین در حال بررسی و یادداشت‏برداری بودند اما قرار شده است تا این امر نیز ساماندهی شود.

* سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فوتبال استیل آذین سمنان نیز پیش از این با اشاره به دیدار امروز این تیم برابر ایران‏جوان بوشهر گفته بود: "در بازی نخست به دنبال سه امتیاز کامل هستیم" اما این وعده محقق نشد.

* هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین نیز اعلام کرده است که تیم فوتبال استیل آذین سمنان در لیگ یک فوتبال ایران باید به دنبال قهرمانی برود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول