اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازپس گیری 116 میلیون دلار بغداد از بانکی در فرانسه

خبرگزاری فارس: دولت عراق موفق شده است تا مبلغ 116 میلیون دلار را که به اسم یکی از عناصر رژیم صدام در یکی از بانکهای فرانسوی سرمایه گذاری شده بود، باز پس گیرد.

بازپس گیری 116 میلیون دلار بغداد از بانکی در فرانسه
به گزارش فارس به نقل از روزنامه عراقی "الصباح"،هیئت شفاف سازی دولت عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این هیئت موفق به بازگرداندن مبلغ 116 میلیون دلار که به اسم یکی از ایادی رژیم دیکتاتوری سابق عراق در بانک اتحاد عربی فرانسه ثبت شده بود را باز پس بگیرد. این شخص موفق شده بود این مبلغ پول را با همکاری طرف های مسئول در سفارت آمریکا در بغداد از کشور خارج کند و در این بانک در فرانسه سرمایه گذاری کند.
 
در این بیانیه آمده است: این مبلغ پول قرار است طی دو ماه آینده به دولت عراق برگردانده شود و در حساب صندوق توسعه عراق وابسته به وزارت دارایی سرمایه گذاری شود.

پیش از این نیز این هیئت عراقی موفق به باز پس گیری 100 میلیون دلار از یکی از بانکهای کشورهای همسایه شده است. این مبلغ به اسم یکی از عناصر رژیم صدام در این بانک سرمایه گذاری شده بود.

انتهای پیام/.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول