اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله عالمی خبر داد:

گسترش فعالیت‌های قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از افزایش رویکردها و فعالیت‌های قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی در این وزارتخانه گسترده، متنوع و عمیق می‌شود.

گسترش فعالیت‌های قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسن عالمی که پیش از ظهر امروز در افتتاحیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی در مجتمع یاوران مهدی جمکران سخن می‌گفت با اشاره به افزایش فعالیت‌های قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در سال‌ آینده با همکاری حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی شاهد افزایش فعالیت‌های قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه کارکنان وزارت جهاد و همسران و فرزندان آنها از برکات این حرکت قرآنی بهره مند می‌شوند، اضافه کرد: قرآن شفا و رحمت است و مومنانی که به قرآن ایمان دارند از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به امراض و بیماری‌های روحی گفت: قرآن بهترین درمان برای این مریضی‌ها است.
وی با بیان اینکه قرآن سراسر رحمت و برکت است، خاطرنشان کرد: انسان هرگاه که به رحمت پروردگار نیاز شدید پیدا می‌کند باید از محضر قرآن بهره برد.
آیت الله عالمی برگزاری مسابقات قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی را مورد توجه قرار داد و گفت: باید قدر فرصت حرکت در مسیر قرآن را دانست و از آن نهایت بهره را برد.
وی بیان داشت: البته کسانی که در این راه قدم گذارده‌اند باید تلاش کنند که مسیر حرکت خود را تعمیق ببخشند، چرا که راهی طولانی در پیش دارند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شفای همه انسان‌ها در قرآن کریم است، اضافه کرد: قرآن دارای آثار و برکات بسیاری است و کسانی که با قرآن مانوس باشند از این برکات نهایت بهره را خواهند برد.
وی ادامه داد: امروز شاهد بیداری اسلامی در کشورهای مختلف هستیم و از سوی دیگر گرایش به قرآن در دنیا افزایش زیادی پیدا کرده است و از این فرصت باید نهایت استفاده را برد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول