اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خبرداد:

تجهیز مدارس شمال شهر به دستگاه‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک گفت: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در دانش‌آموزان و ارتقای سلامت جامعه، ‌بیش از 70 مدرسه شمال تهران به دستگاه‌های ورزشی مجهز می‌شوند.

تجهیز مدارس شمال شهر به دستگاه‌های ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجید نوربخش  با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به نیاز دانش‌آموزان به فعالیت‌های ورزشی و تفریحی،‌ توسط اداره آموزش و پرورش منطقه یک 70 مدرسه در مقاطع دبستان تا دبیرستان جهت نصب وسایل بدنسازی به شهرداری منطقه یک معرفی شدند و به زودی 70 ست ورزشی در آنها نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: نصب میزهای پینگ پنگ در مدارس از دیگر برنامه‌های این معاونت است که در صورت وجود فضای مناسب در برخی مدارس نصب خواهد شد.

نوربخش به توسعه ورزش همگانی در جامعه اشاره کرد و گفت: سرانه سلامت و بهداشت جسمی و روانی جامعه با گسترش و نهادینه ساختن ورزش همگانی به طور روز‌افزونی افزایش می‌یابد. بر همین اساس دستگاه‌های بدن‌سازی در بوستان‌ها و دیگر مراکز نصب شده تا همه اقشار جامعه بدون هیچ محدودیتی بتوانند از این دستگاه‌ها برای ارتقاء سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کم تحرکی استفاده کنند.

وی افزود: 33 ست ورزشی هر ست شامل 8 دستگاه از انواع وسایل و تجهیزات تندرستی و ورزشی پیشرفته در بوستان‌ها، مراکز آموزشی، نظامی، درمانی و مجتمع‌های مسکونی و بهزیستی نصب شده تا شهروندان از فضاهای موجود استفاده بهینه کنند و به ورزش و فعالیت‌های جسمی بپردازند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: سری جدید لوازم بدنسازی شامل 8 دستگاه با 10 کاربرد گوناگون است که به صورت یک مجموعه متصل به یکدیگر نصب می‌شوند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول