اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌علت عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی؛

نشست شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری لغو شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان را به‌علت عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو کرد.

نشست شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری لغو شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غیبت بیش از حد مدیران این استان در شورای برنامه‌ریزی، سبب لغو این جلسه شد.
وی به لزوم حضور دو سوم اعضای رسمی این شورا برای رسمیت گرفتن و شروع جلسه اشاره و تأکید کرد: در شورای برنامه‌ریزی امروز بیشتر از دو سوم مدیران دستگاه‌های اجرایی غایب و کمتر یک سوم حاضر بودند.
فروزنده شورای برنامه ریزی را جلسه تصمیم‌گیری امور مهم استانی و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در آن را ضروری دانست و افزود: کارشناسان تنها می‌توانند در مورد مباحث تصمیم‌سازی کنند اما نمی‌توانند به‌جای مدیران در جلسات تصمیم‎گیری شرکت کنند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لیست مدیران غایبی در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان، گفت: امروز از مجموع مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای برنامه‌ریزی، معاون عمرانی استاندار، مدیران‌کل امور اقتصاد و دارایی، حفاظت محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت، راه و ترابری و آموزش و پرورش غایب و به جای خود کارشناسان را به جلسه فرستاده بودند.
وی ادامه داد: فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار و تعاون، تأمین اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، اطلاعات و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از دیگر غائبان این نشست بود.
فروزنده گفت: تنها مدیران‌کل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تربیت بدنی و دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی استان حاضر بودند.
وی خاطرنشان کرد: از این به بعد، در جلسات تصمیم‌گیری چهارمحال و بختیاری مانند شورای برنامه‌ریزی، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی الزامی و حضور کارشناسان در کنار مدیران بدون اشکال است.
وی مدیران را برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برشمرد و افزود: مدیران باید برای اجرای مطلوب برنامه‌ها در زمینه توسعه استان، برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت به فعالیت و حضور خود در جلسات داشته باشند.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول