اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

سمینار "افغانستان؛ بررسی پیمان استراتژیک و منافع ملی" آغاز بکار کرد

خبرگزاری فارس: سمیناری با نام افغانستان، بررسی پیمان استراتژیک و منافع ملی لحظاتی پیش در شهر کابل با حضور ده‌ها تن از اندیشمندان افغان با محوریت بررسی پیمان استراتژیک افغانستان و آمریکا و بحث‌های پیرامون آن آغاز بکار کرد.

سمینار "افغانستان؛ بررسی پیمان استراتژیک و منافع ملی" آغاز بکار کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، این سیمنار با میزبانی "مرکز همبستگی رسانه‌های افغانستان" لحظاتی پیش با حضور بسیاری از علما، اندیشمندان، اساتید دانشگاه‌ها، شخصیت‌ها و رهبران جهادی افغانستان در شهر کابل آغاز بکار کرد.

قرار است در این سمینار موضوعات، پیمان استراتژیک و تاکتیک‌های رسانه ای، پیشینه روابط آمریکا و افغانستان، پیمان استراتژیک و حاکمیت ملی، پیمان استراتژیک و حساسیت‌های منطقه ای، خودکفایی ملی و پیمان استراتژیک و همچنین اهداف آمریکا و افغانستان از انعقاد پیمان استراتژیک از سوی سخنرانان به بحث و بررسی گرفته شود.

تاکنون چند تن از اساتید دانشگاه‌های افغانستان و آگاهان امور سیاسی این کشور تاکنون از جمله "وحید مژده" و "سیف الله سیحون" در موضوعات مشخص شده سخنانی ایراد کردند.
قرار است که در پایان این سمینار کتابی با عنوان "رسانه ها و مسئولیت‌های دینی" از سوی مرکز همبستگی رسانه‌های افغانستان به حاضران اهدا شود.   

مشروح این سمینار متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول