اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

مدیرکل اجتماعی استانداری تهران در گفت‌وگو با فارس:

رستوران‌های توزیع کننده غذای حرام کمتر از انگشتان دست است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اینکه آمار دقیقی از رستوران‌هایی که غذای حرام توزیع میکردند، نداریم گفت: مطمئناً تعداد این رستوران‌ها در استان تهران کمتر از انگشتان دست است و با آن‌ها برخورد شده است.

رستوران‌های توزیع کننده غذای حرام کمتر از انگشتان دست است
محمد‌علی عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره ارائه عذاهای حرام در 160 رستوران استان تهران اظهار داشت: افرادی که اعلام می‌کنند در 160 رستوران در استان تهران غذای حرام توزیع می‌شود آدرس رستوران‌ها را مشخص کنند.

وی ادامه داد: تمامی رستوران‌هایی که در استان تهران غذای حرام توزیع می‌کردند جمع‌آوری شده‌اند و تذکرات لازم نیز  به متخلفین داده‌ شده است.

مدیرکل اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه رستوران‌ها کاملاً در حال رصد هستند بیان داشت: اگر گزارشی به ما درباره رستوران‌های حرام اعلام شود سریعاً برخورد می‌کنیم.

 عرفان‌منش تأکید کرد: توزیع و سرو صدف، خرچنگ و هشت پا در رستوران‌های تهران ممنوع اعلام شده است و با متخلفین برخورد می‌شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول