اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

فارس گزارش می‌دهد:

هیئت مدیره جدید اتاق تعاون انتخاب شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتاق تعاون ایران به ترتیب رحمانی نیا، جلیلیان، عظیمی، دلخوش، عبدالهی، سید هاشمی و مقدسی با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای قطعی هیئت مدیره اتاق تعاون ایران معرفی شدند.

هیئت مدیره جدید اتاق تعاون انتخاب شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس (توانا)،‌ انتخابات هیئت مدیره اتاق تعاون ایران پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتا با تشکیل مجمع در ساعت 10:30 روز چهارشنبه 23 شهریور ماه سال جاری رسما برگزار و نتیجه آن به شرح ذیل اعلام شد.
بنابراین گزارش در این دوره از انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتاق تعاون مرکزی که مطابق لیست وزارت تعاون می‌بایست اعضا حق صدور بالغ بر 7 میلیون رأی را می‌داشتند در مجمع 5 میلیون و 800 رأی برای مشارکت رأی‌دهندگان در این دوره از انتخابات تأیید و به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش، در این دوره از انتخابات که صلاحیت 41 نفر رسما به عنوان نامزدهای انتخاباتی به تأیید رسیده بود آقایان حسین رحمانی‌نیا (دبیر کل فعلی اتاق تعاون ایران)،‌ جلیلیان (مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور) و ماشاءالله عظیمی (مدیر عامل بانک توسعه تعاون) به ترتیب بیشترین آرای موافق را برای عضویت در هیئت مدیره اتاق تعاون کسب کردند.
این گزارش اضافه می‌کند: در این دوره از انتخابات هیئت مدیره اتاق ایران بعد از شمارش کامل آراء به ترتیب آقایان حسین رحمانی‌نیا دبیر کل اتاق تعاون ایران، جلیلیان مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف فرهنگیان، ماشاء‌الله عظیمی مدیر عامل بانک توسعه تعاون ایران، سید کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس، بهمن عبدالهی مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونیهای مصرف کارکنان دولت (اسکاد)، سید مصطفی سید هاشمی عضو هیات مدیره فعلی اتاق تعاون و هادی مقدسی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره اتاق تعاون ایران انتخاب شدند.
بنابراین گزارش، حبیب الله بهرامی دبیر اتاق تعاون استان اصفهان و حمیدرضا عباسی دبیر اتاق تعاون استان سمنان نیز به عنوان بازرس در این دوره از انتخابات معرفی شدند.
این گزارش اضافه می‌کند: بنابر گزارش‌های واصله به دلیل لحاظ 5 میلیون و 800 رأی در انتخابات به جای 7 میلیون رأی تأییدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختلاف نظری بین شرکت‌کنندگان در انتخابات به وجود آمد.
لازم به ذکر است هیئت مدیره جدید اتاق تعاون ایران تا روز شنبه مهلت دارد در خصوص تعیین رئیس هیئت مدیره و دبیر کل اتاق تعاون تصمیم‌گیری و نتیجه را اعلام کند.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول