اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خواستار شد:

رفع مشکل آنتن‏دهی تلفن همراه در روستاهای فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی فرماندار فیروزکوه خواستار رفع مشکل آنتن‏دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان فیروزکوه شد.

رفع مشکل آنتن‏دهی تلفن همراه در روستاهای فیروزکوه
هوشنگ نیکزاد امروز در گفت‎‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در برخی از روستاهای شهرستان فیروزکوه هنوز آنتن‏دهی تلفن‏های همراه اول و ایرانسل وجود ندارد و هم‏اکنون برای رفع این مشکل 80 درصد کارها انجام شده است و 20 درصد باقیمانده در دستور کار قرار دارد.
نیکزاد با اشاره به لزوم تجهیز ایستگاه‏های آتش‏نشانی در فیروزکوه گفت: این شهرستان به یک دستگاه جرثقیل نیاز دارد که باید تامین شود.
وی با بیان اینکه برگزاری مانورهای آموزشی در فیروزکوه در دستور کار قرار دارد، افزود: پایگاه‏های اورژانس و 115 در فیروزکوه دایر است و امداد جاده‏ای نیز در این شهرستان خدمات خوبی ارائه می‏دهد.
 
* جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از زلزله
معاون امور عمرانی فرماندار فیروزکوه با اشاره به فعالیت‏هایی که به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وقوع زلزله انجام شده است، از مذاکره با مسکن و شهرسازی در این زمینه خبر داد.
نیکزاد بیان داشت: بافت فرسوده قابل توجهی در شهرستان فیروزکوه وجود دارد که باید نسبت به مقاوم‏سازی این مناطق با توجه به اینکه فیروزکوه بر روی گسل زلزله قرار گرفته است، اقدام شود.
وی هشدار داد: اگر فعالیتی در این زمینه صورت نگیرد، هنگام وقوع زلزله، بافت فرسوده فیروزکوه لطمه فراوانی خواهد دید.
معاون امور عمرانی فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه مقاوم‏سازی بافت فرسوده شهرستان زیادی کرده‏اند، خواستار توجه دهیاری‏ها به این مسئله شد.
نیکزاد ادامه داد: با توجه به وجود کارخانه‏های متعدد در این منطقه، روزانه 700 دستگاه کامیون در محورهای شهرستان فیروزکوه تردد می‏کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول