اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

اولین اعزام حج تمتع 90 از 16 مهرماه؛

نام نویسی حج عمره خارج از بانک ملی و ملت غیر قانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت: نام نویسی عمره به غیر از بانکهای ملی و ملت غیر قانونی است و نخستین اعزام زائران به حج تمتع از 16 مهر ماه 90 خواهد بود.

نام نویسی حج عمره خارج از بانک ملی و ملت غیر قانونی است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی مشعر ، غیرتی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، افزود: تفاهم نامه هایی که برخی بانک ها با مجموعه های غیربانکی در خصوص نام نویسی داشته اند، از نظر ما غیر قانونی است و نام نویسی فقط در شعب بانک های ملی و ملت و یا اینترنتی خواهد بود .
وی با اشاره به این که نام نویسی عمره مفرده از فردا پنج شنبه 24 شهریور به مدت یک ماه در شش هزار شعبه بانک های ملی و ملت سراسر کشور صورت می گیرد، گفت:‌ جمعه 25 شهریور نیز شعب این دو بانک باز خواهند بود .
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت افزود: ‌تصمیم داشتیم تعداد شعب عامل بانک برای نام نویسی افزایش یابد که این تصمیم محقق نشد و نام نویسی در همین دو بانک خواهد بود .
غیرتی گفت‌: اولویت اعزام متقاضیان بر اساس قرعه کشی مشخص خواهد شد، بنابراین متقاضیان یک ماه فرصت دارند و عجله نکنند.
غیرتی با اشاره به این که ثبت نام کنندگان این دوره از سال 93 به بعد اعزام خواهند شد، افزود:‌ هیچ منعی برای نام نویسی تشرف مجدد به عمره مفرده وجود ندارد .
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت همچنین به آغاز اعزام حج تمتع از16مهر اشاره کرد و گفت: هزینه تمتع امسال از سه میلیون و200 هزار تومان تا چهار میلیون و600 هزار تومان خواهد بود .
وی با اشاره به این که در تمتع امسال حدود 97 هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، افزود: ‌مدت دوره تمتع امسال حداکثر 38 روزه خواهد بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول