اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

مسئول حوزه سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در گفت‌و‌گو با فارس:

افراد دارای تفکر ارزشی برای وضعیت حجاب در سینما چاره‌ای بیندیشند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: افراد ارزشی که دارای تفکر ارزشی هستند، باید فکری به حال وضعیت حجاب و رفتار در سینما کرده و دیوار محکمی را با استفاده از نیروهای توانمند به وجود بیاورند.

افراد دارای تفکر ارزشی برای وضعیت حجاب در سینما چاره‌ای بیندیشند
حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی‌نسب مسئول حوزه سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص وضعیت حجاب در سینما اظهار داشت: تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم‌های سینمایی در هنگام تولید فیلم‌های ارزشی باید تلاش کنند تا از چهره‌هایی استفاده کنند که شخصیت واقعی آنها با نقشی که ایفا می‌کنند، مشابهت داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه هم‌اکنون کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم‌های سینمایی به دنبال انتخاب افرادی هستند که جذابیت بیشتری داشته باشند تا فیلم تهیه‌شده فروش بیشتری داشته باشد اما باید از افرادی برای ایفای نقش استفاده کرد که شخصیت اصلی آنها با حضورشان در نقش ارزشی، دارای تضاد نباشد.

مشاور رئیس و مسئول حوزه سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه ما باید ابتدا تهیه کنندگان را توجیه کنیم، گفت: در مرحله نخست تهیه کننده‌ باید فرد معتقدی باشد تا بتواند از شخصیت‌های مناسب برای تولید فیلم استفاده کند و یک اثر ماندگار را به مرحله تولید برساند.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نسب ادامه داد: افراد ارزشی که دارای تفکر ارزشی هستند، باید فکری به حال سینما کرده و چاره‌ای در این زمینه بیندیشند و دیوار محکمی را با استفاده از نیروهای توانمند به وجود بیاورند اما یکی از معایب در حوزه سینما این است که به دنبال شکار افراد توانمند و استفاده از آنها در این عرصه نیستیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در فیلم‌های سینمایی تابع مقررات و ضوابطی است که وزارت ارشاد تنظیم کرده است و باید این قوانین اصلاح شود، عنوان کرد: وضعیت حجاب بازیگران زن سینما نمودی از وضعیت کنونی جامعه است، از این رو باید برای اصلاح وضعیت حجاب در جامعه تلاش کنیم.

مشاور رئیس و مسئول حوزه سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور افزود: بسیاری از زنان و دختران از نوع پوشش و حجاب‌ بازیگران زن الگو می‌گیرند و زمانی که مشاهده می‌کنند شخصیت‌های معروف فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی این پوشش‌ها را دارند، این تصور را پیدا می‌کنند که وضعیت حجاب به این شکل در جامعه مورد قبول است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول