اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کوهنوردی شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد:

صعود کوهنوردان ایثارگر جم به قله 5000 متری آرارات ترکیه

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کوهنوردی شرکت پالایش گاز فجر جم از صعود کوهنوردان ایثارگر جم به قله 5000 متری آرارات ترکیه خبر داد.

صعود کوهنوردان ایثارگر جم به قله 5000 متری آرارات ترکیه
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمدحسین محمدپور در آیین استقبال از کوهنوردان ایثارگر پالایشگاه جم اظهار داشت: کوهنوردان ایثارگر شرکت پالایش گاز فجرجم بر بام قله آرارات ترکیه قرار گرفتند.
سرپرست تیم کوهنوردی شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: صعود تیم کوهنوردی ایثارگران شرکت پالایش گاز فجرجم بر فراز قله 5137 متری آرارات ترکیه افتخار دیگری است که در ورزش پالایشگاه به ثبت رسید.
محمدپور تصریح کرد: این عزیزان کوهنورد با تلاش و تحمل سختی‌های صعود توانستند افتخاری دیگر را برای جامعه ورزشی شهرستان جم و استان بوشهر کسب کنند.
وی افزود: همه کوهنوردان شرکت کننده با هزینه شخصی  در این برنامه شرکت داشتند و تمام نفرات از مرخصی استحقاقی استفاده کرده‌اند که این امر نشان دهنده علاقه وافر کوهنوردان پالایشگاه به امر ورزش و کارگروهی است.
سرپرست تیم کوهنوردی پالایشگاه جم یادآور شد: امیدوار هستیم کارکنان ایثارگر شرکت‌کننده در صعود به قله آرارات مورد تشویق قرار بگیرند.
محمدپور اضافه کرد: قله آرارات از مهم‌ترین و بلندترین قلل ترکیه است و در مجاورت مرز کشور ایران و ترکیه در دشت آرارات قرار دارد.
وی گفت: دشت آرارات بوسیله کوه‌های آرگاتس، آرا، ماسیس‌های کوچک و بزرگ و رشته کوه‌های گقاما احاطه شده و ارتفاع آن از سطح دریا 800 الی 1000 متر و طول آن 200 کیلومتر و عرض آن 20 الی 45 کیلومتر از مرز شمالی تا رودهای ارس و آخوریان و مرز جنوبی تا کوه گایلیدرونگ می‌رسد.
محمدپور اذعان داشت: آیت‌ علیزاده، روح‌الله شجاعی، سید محمد حسن سید غیبی، عزیزالله خلیفه، احمد حسین محمدپور، محمود پارسیان، غلامرضا جمالی‌نسب، حیدر آگاهی، مهراب به‌نژاد، حسین شبانی و خداداد صیف‌آبادی از جمله نفرات صعود کننده به کوه آرارات در کشور ترکیه بوده‌اند.
وی بیان داشت: جذب جوانان و کارگران شرکت به سمت ورزش امری بسیار مهم و ارزشمند است و تلاش مسئولان در این راستا بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول