اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

احمدینژاد در شهرستان "نیر" وعده داد:

بیکاری را کلاً ریشه‌کن میکنیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت که یکی از برنامه‌های ما ایجاد اشتغال است تا بیکاری را به کلی ریشه کن کنیم.

بیکاری را کلاً ریشه‌کن میکنیم
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان اردبیل، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور طی سخنانی در جمع مردم "نیر" ساختن ایران را بالاترین جهاد در راه خدا، عمل صالح و حرکت در صراط مستقیم الهی دانست و گفت ایران امروز پرچم برداشته توحید و عدالت و دعوت بشریت به توحید، عدالت و راه خدا است.

وی ادامه داد: امروز ایران یک جغرافیا و یک نژاد نیست بلکه یک فرهنگ و راه و پرچم برافراشته است هر کس به اسلام، سعادت دنیا و آخرت و ارزش‌های انسانی و حتی به سرزمین ایران فکر می‌کند امروز برای ساختن ایران قیام کند چرا که ساخت ایران کمک به همه آرمان‌ها و اهداف است.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هر صدا، عامل، دست و کاری که مانع از ساختن ایران باشد آن دست و حنجره دشمن بوده و خائن به ملت ایران است. 

وی با بیان اینکه ایران ایران ساخت شده و آباد می‌تواند الگو باشد اظهار داشت: ماموریت همه ما ساختن ایران است. 

رئیس جمهور وحدت، همدلی، توکل به خدا و کار و تلاش را لوازم ساختن ایران برشمرد و اظهار داشت: جوانان باید خودشان را آماده کنند چرا که الان وقت ساختن ایران است. 

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود پیگیری مصوبات 3 سفر قبلی را از اهداف دور چهارم سفرهای استانی دانست و گفت: در دور چهارم سفرهای استانی به تمام شهرستان‌های سفر می‌کنیم تا ببنیم کدام یک از مصوبات اجرا شده و کدام اجرا نشده و کدام وسط کار است و اگر در گوشه و کنار کار ضروری بود که از قلم افتاده آن را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دور اول از سفر استانی 47 مصوبه به شهرستان نیر اختصاص داده شده که 36 مصوبه اجرا 4 مصوبه در دست اجرا و 7 مصوبه بر زمین مانده است.

رئیس جمهور در همین زمینه یادآور شد: در دوره دوم از سفرهای استانی نیز 37 مصوبه برای شهرستان نیر تصویب شده که 20 مصوبه اجرایی 9 مصوبه در حال اجرا و 8 مصوبه مانده که دور سوم از سفرهای استانی نیز مصوبات شهرستان نیر به همین ترتیب است و ما در جلسه هیئت دولت همه موارد را بررسی می‌کنیم.

احمدی نژاد در پایان نیز با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما ایجاد اشتغال است تا بیکاری را به کلی ریشه کن کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول